Så mitt första inlägg på detta forum, det är sent i nattjobbarnas värld och jag är helt noob när det kommer till android och smartphones så ha överseende...
Uppdaterade till oficiella 2.3.5 från tidigare 2.2 i min nyligen införskaffade blade som för övrigt var olåst...
Tycker att upplägget är snyggare, smidigare att behandla sms o liknande med men det laggar och segar mkt värre än förut. Tyckte känslan på 2.2 hade mkt bättre flyt.
Inser såhär i efterhand att det kanske inte var det smartaste draget jag gjort, speciellt då jag inte tog ngn backup innan uppdateringen. Så min fråga blir då, skall man återgå till 2.2 (om det är möjligt) eller pröva någon custom rom som SS eller ngt liknande? (förändrar det utseende o mkt annat i så fall?)
Är gaska van datatekniker men orkar inte sätta mig in i ett helt nytt system, dvs rådet att läsa på biter inte. Mer sugen på att följa en enkel guide men vill inte begå samma misstag som jag gjorde med den förra uppdateringen.
Några råd och rekomendationer från er insatta? (vill förövrigt kunna använda skype som jag sett att ngn rom hade problem med)
Tack på förhand och hoppas jag träffade rätt tråd då jag inte ville skapa ngn ny.
Peace
M
Last edited: 20 februari 2012