Åsikter om Legend

Diskussion i 'Legend' startad av las-holm, 5 apr 2010.

  1. las-holm

    las-holm Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Har haft min Legend drygt en vecka nu och jag är grymt nöjd, men det är några saker som jag inte får till. Är det möjligt att genom nån app få wifi att koppla om mellan statisk/dhcp ip-adress? (har olika på jobbet och hemma). Bluetooth får jag inte att funka, har provat med tre olika datorer hemma, men dom vägrar para ihop sej med telefonen. Jag har även provat Bluetooth file transfer. Sen sista grejen: Man kommer åt ringvolymen hela tiden när man tar i telefonen.
     
  2. bjerkhoel

    bjerkhoel Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 dec 2009
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej,

    har för mig att det finns någon app som löser problemet med wifin för dig (leta lite på forumet) men jag har några frågor till dig:

    Jag hade en hero innan och är lite sugen på legend, men laggar den ofta när du skriver sms eller liknande? och laggar den annars?

    och har du fått bluetooth att fungera ännu, förstår verkligen inte vad som är så svårt för android med bluetooth, jag menar har haft det i alla mina andra mobiler...
     
  3. las-holm

    las-holm Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 apr 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Nej den laggar inte alls, flyter på grymt bra! Ang wifi så måste jag varna för en app som heter ip manager, provade den men tyckte inte att den funkade särskilt bra - efter det gick det inte att ansluta statiskt övht. Det slutade med en total återställning.
     
  4. Mattias03

    Mattias03 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 mar 2010
    Inlägg:
    204
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

  5. Andresin

    Andresin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jun 2009
    Inlägg:
    691
    Mottagna gillanden:
    114

    MINA ENHETER

    Denna tråd tycks inte vara precis likadan då den handlar om trådskaparens specifika problem. Rubriken borde dock kanske ändras.
     
  6. Mr T

    Mr T Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 apr 2010
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Legend till PC

    Tja vad kan vara fel om jag inte kan koppla min Htc legend till datorn?...Ändrar till diskenhet på mobilen och den visas i min dator men när jag dubbelklickar så kommer fönstret söker enhet men inget händer...HelP!