Jag tror nog inte att han såg 3G som ett krav utan att det var en Asiat som du ville ha. Men om det är en dealbreaker för dig så bör du nog titta på nåt annat. Jag kan inte tänka mig att han rekommenderar dig att köpa ett annat märke!
Så du hackar alltså på någon som är mindre än 16 år alltså. Skärp dig för fan. :-/ För övrigt skulle jag vilja veta om man kan köra in ett 3G usb modem i transformern och dra igång 3G på det sättet. ASUS.Sverige, jag tittar på dig. :-) Åh, kom på en till liten sak. I och med Android 3.1 så finns stöd för t.ex Xbox 360 kontroller, tror ni det kommer funka på transformern? Tack på förhand. :-)
Är inte Asus.sverige, men jag har följt denna tråden länge, och frågan har ställts förut. Svaret är nej, något sådant stöd finns inte, jag tror inte android stödjer usb-modem om inte någon portar mjukvara. Kör hotspot med telefonen istället!
Frågan ligger kanske egentligen utanför vad man kan begära att ni ska svara på, men jag undrar ändå om svaret gäller den svenska versionen 3G-plattan eller om det gäller samtliga länder? Jag kommer att vara i USA hela sommaren och hade en viss förhoppning om att kunna köpa med mig en platta med 3G hem därifrån... /Christian
En 3G-platta köpt i USA lär ju knappast funka i Sverige då vi använder olika typer av nät i båda länderna.
Stämmer inte Olika operatörer i US använder olika nät, så ska man importera en produkt från US gäller det bara att kolla innan och välja från rätt operatör
Klarar man av att skriva och uttrycka sig på det sättet så får man ta konsekvenserna av det. Ja jag är ett fan av Asus Asus Eee Pad Transformer.
För det första; det var två frågor. För det andra; det är sådana (här) skräp inlägg som fyller en tråd.
Jag har för mig att AT&T använder samma som vi, men är inte säker. Verizon gör det inte i alla fall ^^ Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Vore intressant om någon här kunde testa att spela upp video från southparkstudios.se. Testa gärna ett nyare avsnitt, så du kan testa HD-upplösning också. Tack på förhand! Vet att nästan ingen svensk har fått den än, men tänkte om någon hade importerat?
Hej! Vi kan tyvärr inte svara för andra regioner.. men gissningsvist så kan en ev. nordamerikansk version också dröja. Hej! #1 Nej, fungerar tyvärr inte. Kanske ifall det skrivs drivrutiner. #2 Det som finns i 3.1 borde också fungera till EeePad Transformer, när den väl får 3.1 (est. Juni). Hej Fungerar bra! Provade ett avsnitt från säsong 15 - dock så är ju animeringen av sådan natur att det är svårt att se ifall det skulle stanna till . Funkar bra i både fönster och fullskärm. Mvh Asus Sverige
Rykte: 3.1 redan nästa vecka! http://thisismynext.com/2011/05/27/...arly-week-expected-release-products-computex/ Sent from my MB525 using Tapatalk
Någon som vet när Asus original-tillbehör kommer att finnas i Sverige? Jag är främst intresserad av sleeve case (svensk namn?) http://www.amazon.com/dp/B004V949OO/?tag=swedroid-20
Jag bumpar den här frågan. Finns det ingen som sett något om detta? Jag är sugen på denna till jobbet, men vårt trådlösa på jobbet kräver det så den blir helt oanvändbar utan denna funktion. /Göran
Har ingen aning, men helt oanvändbar (på jobbet) blir den väl inte? Du kan ju dela ut ett eget privat WLAN, antingen från din telefon, eller från din dator på jobbet. Kräver att datorn antingen är ansluten med sladd, eller har dubbla WLAN-kretsar.
Det beror på hur du menar Jag kan inte använda den med de WiFi lan som finns här på jobbet, de KRÄVER http proxy(port 80 ut genom fw är spärrad). Naturligtvis så kan jag använda en omväg runt vårt wifi, men det är liksom inte det som är tanken eftersom det skall användas för jobbet. Jag jobbar som IT tekniker här och tittar på en möjlig ersättare för iPad till användare här. I dagsläget är det väl tyvärr bara iPad som fungerar med proxy, som jag förstår. . . . eller(om man inte skall roota)? /Hade bäst
Haha! Du säger ju raka motsatsen, ditt inlägg om nåt är det skräp som fyller en tråd. Hade du faktiskt läst tråden så hade din korkade fråga besvarats. Gå och lägg dig nu pojke lilla.