Inte om man åker buss i norra Värmland där man har Edge som bäst ^^ Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tjommen som rekommenderade Plex ska ha ett stort tack! Jag är galet nöjd! Den spelar allt (nästan), och undertexter klarar man väl sig utan tills det kommer stöd för .srt.
Hej Asus.Sverige och alla, kan ni svara då denna? Varför funkar inte Transformern ihop med ASUS sprillans nya egna router RT-N56U? Den ser inte ens routern! Dock funkar den ihop med min gamla Netgear-router. Andra enheter funkar fint med bägge, så det tråkigt att inte kunna använda den nya fina ASUS-routern pga att ASUS-Transformern inte hittar den! Tacksam för hjälp/tips!
Du kanske har ställt in för hög kanal på routern? Jag hade kanal 13 först, men bytte till 11 när Transformern inte hittade den och då funkade det. Prova att byta till en lägre och se om det funkar Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Jag hade också samma problem och fick ändra kanal på min router D-Link 655 till en annan kanal och då hittade Transformen min router.
Helt värdelöst faktiskt... Får jag den inte idag från webhallen så blir det nog avbeställning av den.. Vägrar jaga saker när man står med pengar i handen och bara vill köpa.. Då kan jag lika gärna spendera dom på nåt annat istället.. Det är lite tråkigt bara eftersom man har sett fram emot den så länge och så åker man som vanligt på att Sverige är en "för liten marknad" och därför går alla till dom större länderna.. Framförallt när Asus Sverige t.o.m. är reggade på forumet och svarar så snabbt på alla frågor men finns det inga att köpa så hjälper liksom inte ens det..
16GB (en kvar i Östersund) http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=TF101-1B049A 32GB http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=TF101-1B052A
Om jag vore dig så skulle jag ringa affären i Östersund och kolla om du inte kan köpa den och få den skickad.
Hej! Fler (och mer!) leveranser av Eee Pad Transformer är på väg - borde finnas tillgänglighet innan Juli - men då är detta inte inräknat alla bokningar som ev. redan finns hos våra återförsäljare. Mvh Asus Sverige
@ASUS.Sverige har ni några uppskattade tider på när usb-adaptern, extra laddare, billaddare och löst tangentbord går att köpa i Sverige?
Nån som vet om man får ut bara bild eller om det blir både ljud och bild när man använder hdmi kontakten till tv'n? intressant om nån testat så jag kan bedömma vilka kablar jag ska skaffa till min
Snubben på kundtjänsten ringde affären i Östersund men de kunde ej skicka får väl vänta på ovanstående leverans
När jag kollade på videor på Xoomen innan den släpptes så visade de en kategori på Market för appar som var specialgjorda för Tablets, finns den fortfarande kvar? ^^ Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk