Bytes: ASUS Vivotab RT (TF600T) mot Note 2

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av tomcat, 5 nov 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tomcat

    tomcat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 sept 2009
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Vill byta min surfplatta/laptop då jag har fått en ny från jobbet.
    Det är en ASUS Vivotab RT TF600T 10,1" i mycket fint skick med tangentbordsdocka till.

    Skärmen är i HD-upplösning, skön att kolla på tex. Netflix på. Plattan har 2 GB ram-minne och 64 GB lagringsutrymmer, Tegra 3, samt inbyggd kortläsare för micro-SDkort (ett kort medföljer). Anslutning för micro-usb finns. Två kameror, baksideskameran är på 8 Mpix, skärmkameran är på 2 Mpix. Stöd för trådlöst nätverk och bluetooth 4.0.

    Tangentbordet är med svenska tecken och inbyggd touchpad (med stöd för 5-punkters multitouch). I tangentbordet finns USB-port för anslutning av tex. en USB-mus.
    Köptes för c:a ett år sedan och har använts mycket sparsamt. I princip i nyskick. Förutom plattan och tangentbord medföljer följande saker:
    2 laddare
    2 laddkablar, varav en är halvful (yttre isolering "avbruten"), men fungerande
    2 dockkontakt till USB-adaptrar
    1 minneskort (micro-sd) på 32 GB
    1 minneskortläsare (för SD-minneskort från tex. kamera)
    Originalkartong medföljer till själva plattan och tangentbordet/dockan.
    Windows 8 RT driver plattan.

    Allting fungerar absolut felfritt och är i mycket fint skick och mycket snygg. Har dessvärre ingen aning om var kvittot tagit vägen, men skriver givetvis ett kvitto med serienummer vid byte.

    Byter till en Note 2 (låst till 3, Tele2 eller Telia är inget hinder), möjligen kan en Galaxy s4 vara intressant. Eventuellt kan även en iPad mini (3g) vara intressant. Eller nåt annat kul! :) Kom med förslag!
    Jag bor i Sundbyberg och byter helst "öga mot öga".
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 5 nov 2013
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.