Väntar ivrigt på att få höra mer ! Såpass bra som vanliga zenfone 3 var är jag mycket nyfiken på vad denna kan tänkas gå för
Tillverkarna hävdar så mycket! Bästa vet jag inte. Men min uppfattning är att den ligger där i topp i alla fall. Den blir väl inte riktigt lika prisvärd som vanliga Zenfone 3 kanske i och med att den ändå kostar lite denna. Skulle vilja sett ett lägre pris med en tusenlapp i alla fall. Men kameran är ju helt klart en stor uppgradering jämfört samt batteritiden så klart. Vet inte hur de har anodiserat aluminiumen men de har gjort det helt fantastiskt. Materialet "andas" fruktansvärt bra! Blir aldrig svettig om händerna när jag håller den. Den blir i princip aldrig skitig på baksidan. Smuts fastnar inte. Inte fingeravtryck heller. Behöver knappt aldrig torka av den i jämförelse med min iPhone.
Kameran kan hitta ljus i alla fall. Här är en jämförelse från igår. Först fotade jag med manuella läget för att få en bild som såg ut ungefär som det jag såg med egna ögon. En väldigt mörklagd hall. Sen tog jag ett kort i auto där den efter någon sekund växlar till ISO 12800 förmodar jag som är högsta ISO man kan välja.
Du lär inte bli besviken på nån av de sakerna det är denna telefons största styrkor helt klart [emoji106]
@dannejanne Är det nått du saknar i den? Funderar starkt på att byta ut min s7 edge och vill ha nått med bra batteritid som prio ett
Ok, vet du eller nån annan hur dem är med mjukvaru uppdateringar? Vill ju inte köpa den nu och den te.x. inte får 8.0 uppdateringen
Asus har lovat Android O till hela Zenfone 3 serien http://www.gsmarena.com/asus_promis...zenfone_3_and_zenfone_4_series-news-26810.php
Frågade ASUS om stödet för LTE-A. Ser ut som följande... Inget stöd för "vår" version = Obegripligt LTE Cat7: UL 100/DL 300 Mbps (CN-version) LTE Cat6: UL 50/DL 300 Mbps (TW/JP/HK/SG/PH-version) LTE Cat4: UL 50/DL 150 Mbps (WW/US/BR/IN/ID-version) 3G DC-HSPA+: UL 5,76/DL 42 Mbps