Fråga: Återställa bilder efter fabriksåterställning, alternativt från OneDrive.

Diskussion i 'Galaxy S20' startad av fordonsblondin, 13 maj 2021.

  1. fordonsblondin

    fordonsblondin Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 maj 2012
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!
    Bytade till Samsung s21 häromdagen och var helt säker på att jag hade säkerhetskopierat alla mina bilder och filmer till Google foto innan jag lämnade tillbaka s20in till Telenor butiken och fick den nya s21, men när jag startade upp s21an så är alla bilder mellan november 2020 - maj 2021 borta från Google Foto..

    Kollade ändå i Google foto när den säkerhetskopirade att den hade kopierat det jag behövde för bilderna syntes i Google foto så då behövde den inte ta resten av bilderna så jag behövde vänta på det för visste att jag hade resten i en annan moln app, men hur kunde det gå så fel när jag såg att dom var där?

    Försökt läsa på Google Foto och det kan vara så att dom tydligen visas i Google foto men inte är säkerhetskopierade för skulle vara någon symbol på fotot då..

    Så min fråga är om det går att få tillbaka bilder på den fabriksåterställda s20in?

    Försökt återställa en fil/mapp med alla bilder och videos som jag först säkerhetskopierade via OneDrive å sen tog bort för blev för mkt minne inne på OneDrive, men får bara fram en tom mapp med samma namn..

    Väldigt tacksam för hjälp!
     
  2. katho

    katho Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    5 655
    Mottagna gillanden:
    4 293

    MINA ENHETER

    Har det inte synkats till Google Foto (eller OneDrive) så har det inte gjorts tyvärr. För att dubbelkolla så kan du gå till Google Photos på en dator t.ex. för att kontrollera.
     
  3. fordonsblondin

    fordonsblondin Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 maj 2012
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har ju kommit in på OneDrive och kan återställa den till en annan tidpunkt ifall man råkat raderat något permanent men när jag försöker återställa mappen där så är den bara tom, varför blir det så?
     
  4. katho

    katho Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    5 655
    Mottagna gillanden:
    4 293

    MINA ENHETER