Avbryta en gammal installation

Diskussion i 'Frågor och support' startad av oneill, 6 nov 2010.

1. oneill

oneill Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Tjena tjena!
    har ett grymt irriterande problem.
    För en tid sen laddade jag hem andrawing från market och det installerades, programmet funkar och allt MEN när jag går in på market igen så står det att den fortfarande håller på att installera programmet och det går inte att av bryta...
    har även gått in under program från telefon menyn och avinstallerat andrawing, men lika fullt så står det fortfarande på market att den håller på att installerar... så nu e min fråga hur får man bort det utan att installera om hela telefonen? nån som har tips?

har en htc legend med senaste programvaran.

tack// micke

2. Klashosh

Klashosh Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Jag är inte så jättehaj på såna här grejer men det jag skulle prova är att rensa cacheminnet inne i inställningar>program>hantera program>market eller vart det nu ligger på en legend.

3. oneill

oneill Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Gick inte att radera cachen.... däremot kunde jag avinstallera market uppdateringarna sen bara starta market igen och uppdatera så var det borta... tack så mycket för hjälpen

4. stoffejo

stoffejo Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

tack för hjälpen har haft problemet att uppdaterade ett program så fastnade det vid installation. Programmet funka men så kom det en uppdatering och då kunde jag inte inte uppdatera eller använda appen.