Avregistrerad på Gmail?

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av sethakan, 28 maj 2010.

1. sethakan

sethakan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Jag som talat väldigt gott om Android har lyckats övertala några polare att själva köpa just Android.

En av dom har köpt en Desire, jag hjälpte till att installera allt viktigt, synka gmailkalender och kontakter med hans jobboutlook.
    Nu behöver du aldrig mer bekymra dig, tappar du mobilen köper du en ny och loggar in, vips så har du alla kontakter samt kalender där, bra va:) Sa jag.

Först klagade han på att hans hemma wifi till datan bara funkade om han slog av wifi på mobilen, sen blev han utslängd ur sin Gmail för att ha stridit mot reglerna.
    Både han och jag vill veta varför han blivit utslängd men får varken svar från svenska eller engelska supporten.

Hursom helst är kontakterna väck, kalendern finns väl i outlook, men... men...

Är det någon som känner igen sig eller kan hjälpa?

2. sethakan

sethakan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Ok, ingen.

Är det någon som kan rekommendera ett bra forum med många Androidkunniga användare:)

3. pakerfeldt

pakerfeldt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    72

MINA ENHETER

4. fireon

fireon Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    144

MINA ENHETER

Låter riktigt konstigt. Google borde ju inte slänga ut någon om denne definitivt inte brutit MIT reglerna. Men det kan ju bara din kompis svara på :/

Sent from my HTC Desire using Tapatalk