Bästa launchern?

Diskussion i 'Xperia ray' startad av Hiero, 3 okt 2011.

  1. Hiero

    Hiero Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2010
    Inlägg:
    448
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Hej!

    Har beställt Ray som bör komma med posten idag eller imorgon, oavsett så är det för lång tid! Vill ju ha den direkt...:P

    Har haft en X10 Mini tidigare och då kört med LPP vilket fungerat kanon. Men vilken ska man köra till Ray, är det ngn launcher som passar bättre än ngn annan, och varför isf?

    Så, vilken launcher kör ni och varför passar den bäst till Ray?

    Mvh
    Peter
     
  2. damagee

    damagee Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2010
    Inlägg:
    803
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Jag har nog kört med de flesta launchers tidigare men den här gången tycker jag att Sony Ericsson har lyckats bra med sin egen och jag är faktiskt nöjd. Lite för lite inställningar kanske men ändå helt ok. Flyter på bra och är mycket snyggare och bättre att hantera.

    Sent from my ST18i using Tapatalk
     
    Hiero gillar detta.
  3. ludwign

    ludwign Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jun 2010
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag kan inte bestämma mig, hade LPP på min gamla minipro och testa 5 olika launchers nu på rayen. SE egna och LPP är de enda som flyterpå för mig på rayen. Dock verkar många intressanta widgets tillhöra SE-launchern så de hittas inte i LPP så överväger att köra med SE jag med, tycker dock LPP har snyggare gränssnitt och renare ikoner. Men det går säkert lösa i SE så jag blir nöjd med den med.

    LPP's senaste uppdatering kom dessutom i maj. Vilket stör mig lite.
     
  4. Dirk Diggler

    Dirk Diggler Android Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    6 419
    Mottagna gillanden:
    523

    MINA ENHETER

    Jag kör LPP. Testat det mesta. Gillar LPP mer än i alla fall ADW EX, Go launcher EX, Zeam, Dxtop, hlauncher och ett par till.