Bästa spion appen

Diskussion i 'Applikationer' startad av Kung, 10 okt 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Kung

Kung Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Jag håller faktiskt med dig, men riktigt så enkelt är det inte.
    Barn tillsammans med kompisar hittar ibland på dumheter och gör sånt som man inte får, annars hade vi ju inte haft fängelse i sverige om det var så enkelt som att prata med ett barn.
    Du skulle bli förvånad över hur unga barn hamnar i fel umgänge utan ens vetskap och hur unga barn som går med i kriminella gäng och med alla nya chatter som finns på nätet där pedofiler samlas, barn börjar dricka och använda droger i väldigt ung ålder här. Skiter fullständigt i vad dom gör i sina mobiler så länge jag kan förhindra dåligt sällskap och pedofiler.

Skickat från min GT-I9205 via Tapatalk 2

2. Nerre

Nerre Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    199
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact
    Övrigt:
    Smartwatch 3
    Men det är inte så många som vet att Personal Notes är ett säkerhetsprogram.
    Du invaggar dig själv i falsk säkerhet. Det bästa sättet att skydda sina barn mot sånt är att prata med dem. Hur vet du att de använder sin mobil till sånt? De kanske använder kompisens dator?

3. Hänglås

Hänglås Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    455
    Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Galaxy s21

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Galaxy s21

Riktigt så enkelt är det. Prata med barnen, det är allt som behövs. Låt dom veta att det inte är okej. Men med tanke på att du verkar vara besatt av att övervaka dom så lämnar jag nu tråden då jag bara blir förbannad på föräldrar som dig.

Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4

4. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Allvarligt talat så borde du tro bättre om dina egna barn eller se till dig själv angående din uppfostran.

Tror du att alla barn i Bergsjön börjar med droger och inbrott bara för att deras föräldrar inte övervakar sina barn?

PRATA med ungarna. Skapa en relation. Jag tycker mer och mer synd om barnen som till 100% säkerhet kommer känna sig mindre bra till mods av att du vill kontrollera dem. Det spelar ingen roll vad du tycker att du gör när dina barn inte kommer se det så.

Jag förstår att det inte bara går att flytta på grund av bostadsköer, ekonomi och arbeten/skolor men fan detta är inte rätt linje. Ju närmare du kommer dina barn desto mer lär de lita på dig.

Man behöver inte ha egna barn för att förstå detta. Vi har alla vart barn och hittat på bus. Jag hade, och jag tror inte det är många som gjort annorlunda, absolut inte sett upp din min morsa ifall jag märkt att hon övervakar min samtal, sms och VART JAG ÄR. Jag skulle högaktningsfull skitit fullständigt i ifall "det var för din egen säkerhet".

Jag blir bara arg så jag slutar att tänka på dina trådar. Det är fredag! Då skall man vara glad och FRI! :)

jnsson och Nickee gillar detta.
  5. Kung

Kung Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Skiter fullständigt i vad Ni tycker, då Ni alla har problem med att läsa min text i första inlägget.

(predika = svara Ej, ska det vara så svårt?)

Finns dom som tycker detta är bra, och dom har säkert tips på sådana appar.

Skickat från min GT-I9205 via Tapatalk 2

6. JohnnyMann

JohnnyMann Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    122

MINA ENHETER

Tror att du endast söker ett program för att spionera på din sk partner, eller ett ex.

Hade det vart dina barn hade det inte vart något problem att informera dem om att appen är installerad.

Du verkar vara en särdeles obehaglig person och jag tycker denna tråd borde låses!

7. malajo

malajo Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    131

MINA ENHETER

Den här typen av fråga har ju dykt upp på forumet innan.
    Och det konstigaste är att personen som ska bli spionerad på verkar alltid tycka att det är ok.
    Ändå måste det alltid vara en app som inte syns i mobilen, varför?

8. pr0x1mu2

pr0x1mu2 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Vimla 2.0
    Telefon:
    Xiaomi mi mix 3 5g

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla 2.0
    Telefon:
    Xiaomi mi mix 3 5g
    ROM:
    Pixel Experience och standard
    Ring och kolla vart dom är istället, fråga vad dom hittar på för skoj och sist men inte minst bara säg sköt er och var snälla.
    Svårare än så är det inte, har själv en knatte på 6 år som jag pratar med när han inte är hos mig (inte för att han har telefon men hans mor har).

Last edited: 12 okt 2013
  9. dannyh

dannyh Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

För mig förfaller det osannolikt att offret som ska bli utsatt för denna kränkning är ett barn. Gissar istället på flickvän, syster, "kompis".

10. pr0x1mu2

pr0x1mu2 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Vimla 2.0
    Telefon:
    Xiaomi mi mix 3 5g

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla 2.0
    Telefon:
    Xiaomi mi mix 3 5g
    ROM:
    Pixel Experience och standard
    Obehagligt och sorgligt oavsett vem eller vad som blir utsatt för sånt här :neutral:

11. calim

calim Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Min mamma "spionerar" på min lillasyster. Mest för att det är så mycket bråk mellan tjejerna över nätet, men även för att flera uppenbara pedofiler lagt till och skrivit till henne. Kik, Instagram och Latitude fram tills det lades ner.
    Jag anser det helt okej, iallafall i åldern 10-14 typ.
    Självklart skulle jag bli arg om hon gjorde detsamma mot mig, 22 år gammal, men hade haft förståelse för det nu om hon hade gjort det mot mig när jag var yngre.

12. Hund

Hund Android Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 003
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7
    ROM:
    GrapheneOS
    Nu låter vi den här tråden vila, det kommer inget gott ur den.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.