Diskussion: Bättre Primes tillverkas i slutet av mars?

Diskussion i 'ASUS' startad av Dellblod, 7 mar 2012.

  1. Dellblod

    Dellblod Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    580
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Enligt denna tråd så har flera ringt in till Asus, och de har alla fått samma svar. Det är väl därför alla butiker har tagit bort Primes än så länge. Men som vanligt så tror jag att det kommer dröja tills allt är fixat här i Sverige,

    Tråden:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1523783

    Jag hade själv planerat att köpa 64gb modellen i Tyskland, men som sagt alla butiker har nästan tagit bort produkten, förmodligen är det så att de kommer fixa problemet. Jag väntar nog tills ikväll, om det blir så att ipad 3 får en del nya funktioner så lär det troligen bli en sån istället.

    Det är inte så att Asus inte visste om problemet med Wifi/GPS, och att de ens skickar ut produkter med sådana defekter är bara löjligt.
     
  2. Shark

    Shark Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 dec 2011
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Jeg sender min Prime 32GB Grey ind idag til RMA, og det er GPS fungerer slet ikke og wifi signalet er med .15 DE blevet meget ringere end med 0.11 DE
    Testen foregår i Tjekkiet, så god tur til min Prime ;-)
     
  3. henning

    henning Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 okt 2009
    Inlägg:
    182
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Jag tänkte köpa en Prime nu i mars men märkte att nästa leverans hos nästan alla svenska leverantörer ligger på slutet av April, och datum så långt fram i tiden är ju allt annat än säkra.

    Samtidigt visar Asus upp en ny Prime Infinity som enligt rykten ska släppas 2a kvartalet, (förmodligen någon gång i sommar med andra ord) och därför har jag bestämt mig för att helt enkelt vänta en månad eller två extra på den istället.

    Importerar man den kanske man till och med får den innan våra svenska leverantörer lyckats få tag på nästa batch av vanliga Prime. :P