Bakgrund som följer med scroll?

Diskussion i 'Teman och grafik' startad av Sklurg, 1 dec 2013.

  1. Sklurg

    Sklurg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 nov 2013
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har en Samsung Galaxy Express.
    Skrivbordunderlaget följer inte med när jag bläddrar/scrolar mellan de olika sidorna på skrivbordet, men det är väl för att de går i en "loop" och hela tiden kommer tillbaka tillsamma sida, så det går runt runt (hoppas ni fattar vad jag menar)

    Jag skulle hellre vilja att det tar "stopp" när man kommer till sida 4 e. 5, och sen tingas man bläddra tillbaka, då skulle man väl också kunna ha bakgrundsbilder som följer med när man bläddrar?

    Går detta att ändra på något sätt eller är det som det är på min mobil?
     
  2. liato

    liato Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 maj 2010
    Inlägg:
    982
    Mottagna gillanden:
    361

    MINA ENHETER

    Jag vet inte hur Samsungs hemskärm fungerar med du kan ju testa Nova Launcher eller en annan hemskärmsersättare. Med nova kan man ställa in "wallpaper scrolling", "infinite scroll" och massa annat kul.
     
    Sklurg gillar detta.
  3. Sklurg

    Sklurg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 nov 2013
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    tack, precis vad jag menade och letade efter! Jag har aldrig haft en annan launcher förut men denna var ju jättebra och enkal att anväda
     
  4. Sklurg

    Sklurg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 nov 2013
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hmm, Nova verkade jättebra, men en sak är dålig - den "kapar" namnet på appar som har lite för långa namn. Det stör mig. Och även om man försöker döpa om dem på olika sätt, så visas fortfarande bara en del av namnet. Synd. Finns det ingen Launcher som BÅDE kan scrolla bakgrundsbilden och visa hela namnet på appar? Är det för mycket begärt?
     
  5. Sklurg

    Sklurg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 nov 2013
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER