Skämtar du? Jag klarade mig inte ens igenom 1 arbetsdag. Tror du jag hittar på felet? Händer det igen så ska jag komma ihåg dig och så kan vi byta lurar.. Nu är det så vetdu, att tele2 har 14 dagars test period. Är man inte nöjd kan man lämna tillbaka luren och få abonnemanget makulerat. Nu erbjöd tele2 mig en ny telefon med ny prövoperiod utan att jag ens bad om det. Så är du missnöjd (avundsjuk!) med villkoren så kontakta tele2 och klaga där tack.
Tog ur min telefon igår kl 22 från laddning. Gick från 100% till 98% över natten. Har nu spelat lite Asphalt 8 ca: 15 min och har en skärmtid på 35 min och är på 87 procent. Låter det som en rimlig batteritid?
Standard DOA-tid är mellan 7-10 dagar oftast beroende på tillverkare, så det är inte "så lätt att DOA" direkt, Tele 2s kampanj undantagen då. Efter den tiden är det ju verkstaden som får ta hand om det.
Lider du något speciellt för att andra får DOA sin telefon? Är väl knappast något som berör dig, eller?
DOA är perfekt. Ger förtroende för köparens sida och kunna få en fungerande mobil från början. Tror mobil tillverkarna inte har emot DOA då dom spottar ut miljontals mobiler och det räcker med t.ex 5% felmarginal så är det rätt mycket.
dead on arrival, telefonen byts ut rakt av mot en ny i kartong under en viss tid om fel uppstår efter inköpet.
den korrekta benämningen är faktiskt defective on arrival och inte dead on arrival även om summan av kardemumman ofta är den samma
Haha, lugn nu. Jag får ha precis vilken åsikt jag vill. Har inte skrivit mer i tråden om vad jag tycker eftersom att den handlar om batteritid. Kunde du inte skickat ett pm till mig? Skickat från LG G2
Värt att nämna, om någon har missat, är att beräknad tid kvar till full laddning står under info om batteri Skickat från min LG-D802 med Tapatalk
För den lite extra geekiga personen så finns det en tråd på XDA om vilken bin man har på sin SoC http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2489998 Detta kan man kolla genom service menyn, 3845#*802#, Settings -> Version Info och kolla på PVS Bin. Ju högre bin du har, ju mer kan du överklocka eller undervolta din telefon. Tydligen kommer även telefonerna med olika volttabeller beroende på din bin från fabrik. Själv har man PVS Bin 4
Stänger man av sync, o har program som dödar dataanslutningar etc då skärmen släcks så är det antagligen fullt möjligt Kanske rootad och undervoltad med. Vad är hemligheten?