Batteritid

Diskussion i 'Hero' startad av buurd, 26 mar 2011.

  1. buurd

    buurd Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2009
    Inlägg:
    55
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hejsan!

    Har det hänt något med batteritiden med den sista uppdateringen? Jag har fått väldigt dålig batteritid sedan jag uppdaterade. Det kan iofs vara någon applikation som bråkar men jag är nere på 3-4 timmar nu.

    Eller är det så enkelt att det är dags att investera i ett nytt batteri? Jag kör Y5 och dödar processer med jämna mellanrum för att se om det är något som ligger och drar men det verkar inte hjälpa.

    Med vänliga hälsningar
    Roland
     
  2. zaragon

    zaragon Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2010
    Inlägg:
    484
    Mottagna gillanden:
    83

    MINA ENHETER

    Batteri

    Jag har haft liknande problem. Min batteritid har blivit verkligen idiotddålig senaste veckorna. Upptäckte för en vecka sen att batteriet svullnat upp som ett möglande filpaket. Något överspänningstjafs eller nått. Beställde ett nytt batteri på http://www.hittabatteri.se/twin160 för 88 kronor. Har funkat finfint hittills!
     
  3. vaskebjorn

    vaskebjorn Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 feb 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Japp, min har också fått sämre batteritid, men inte riktigt dålig... Till och från blir den jättevarm (utan att den används alltså) och batteriladdningen går ner väldigt fort. Nyss dog batteriet och då har jag bara haft tfnen som väckarklocka i morse + kollat mailen en gång sedan den var fulladdad vid 21 igår.