efter att ha läst ovannämnda artikel med tipsen om hur män förlänger battritiden, jag undrar över om man ska stänga allt då vad är menningen med att ha en smart phone? vi kan väl gå back till 3110. stäng av wifi, 3g där rök hela Internet uppkoplingen, drar ner ljus styrkan på skärmen, där försvan möjligheten att på nå vettig sätt använda mobilen ute på dagsljus, inte spela musik mm....... vad fan ska jag annars göra med en super mobil om jag måste avstå från att använda dess funktioner? ska bara titta på skönheten och inte röra den?!!
Kanske det vore vettigare att erkänna att just denna version av OSen har problem och trycka på att ta fram fix för den istället att be användaren stänga alla funktioner.
De som säger att de har bra battritid snälla ni sätt bara på eran WIFI och titta på eran battrianvändning graf efter 15 minuter och se hur mycket den har sjunkit. lätt att prova, vi behöver inte övertala oss själva att den fungerar perfekt! jag ber er att bifoga bilden av grafen med på eran svar 
tack !
Last edited: May 29, 2011