Rapport från dagen:
Stänger av mobil igår och sätter igång den direkt och laddar den till kl 05.30 imorse.
100%
Kl 09:00 Fortfarande 100% ! Vad glad jag blev fast jag hade inte gjort något annat imorse förrutom stänga av alarmet fram tills kl 9, har haft avstängt 3g.
Sätter på 3g och laddar ner aftonbladet app och läser lite i max 5 min och vad ser jag sen, jo att den har redan gått ner till 95% så 5 min = 5 % på batteriet? :/
Stänger av 3g och fortstätter jobba och ha mobilen standby i fickan, skickar lite sms under dagen ca 10 st och gör inget annat med den och nu när jag är hemma kl 15.30
så är den nere på 68%
Så 9H 39 min efter frånkoppling
Mobil i viloläge 66%
Telefon är inaktiv 32%
skärm 4%
Spareparts batterihistorik:
Nätverksanvänding : 0 full bar, vet inte vad 0 är för något men det är maxat, försöker klicka på den och se vad de står men då hänger sig spare parts. Andra plats här är Andriod system
Sensoranvänding: Lite mer än halvbar Start sida för bil
sen andriod system.
Varör står samtal med i dessa barer under dessa flikar, jag har inte ringt något idag >_>
well så ser detut nu, när jag nu h ar skrivit detta så har batteriet gått ner till 65% !
Batteri tiden var ju prima bra i standby imorse men direkt jag gick in på market och lite surf i 5 min så har det bara dalat snabbt utför idag 
well ha en bra dag!
![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg38.imageshack.us%2Fimg38%2F6472%2Fjalla.png&hash=a2140827a13dc48908ef4acc14ced811)
Uploaded with ImageShack.us
Last edited: 24 mars 2011