Så länge som jag kan lira det på HIGH så klagar jag inte. Kör med det här kortet. Visst skulle jag kanske kunna köra det på ULTRA men HIGH funkar bra för mig. Tycker du skall vänta tills du har spelet i handen och se hur det funkar på ditt system. Funkar det så är det ju ingen mening med att byta.
Jag har ett likadant fast XFX som tillverkare. Jaa, då väntar jag med att inhandla ett nytt grafikkort.
Man vill ja ha en fysisk sak... Jag har spart mina kartonger från förr... Redalert Command & Couqer m.m Så sjukt att haa, men fan så grymt! =O)
Lär ju bli grymt, både Sweclockers och BrutalCS kommer ha servrar, och där vet man att folk är seriösa i alla fall!
Förvisso inte fel.. Jag hade också förhandsbokat men köpte det via Origin. Dock så är jag en stolt ägare till en q3 plåtbox.
Jaså? :S Enligt de specs jag läst så ska man behöva 2st highend gpus för att klara det på ultra, dvs antingen två st 6970/570 eller ett 6990/590. Klarar du det "lätt" på high med ett 260 så lär mitt 6970 maxa spelet utan tvekan, vilket jag tvivlar på ._.
frågan är vad Bylund kör med för upplösning samt vad han har för fps vid dom intensiva krigen. jag är dock lite skeptisk till det kortet
Oj det var ett jävla bra tag jag lirade PC-spel sen jag skaffade min 360 men here it goes: Hur tror ni den flyter på min 8800GT, 1,2ghz dual core E6750 och 2gb ram?
Low – Lägsta möjliga Liknande grafiknivå som spelkonsoler – en uppsjö effekter avstängda Innehåller fortfarande grundläggande grafiska finesser för att inte påverka flerspelarläget Minst Geforce 8800 GT 512 MB Medium – Bra prestanda De viktigaste effekterna aktiverade High – Vad spelet är designat för Alla viktiga effekter påslagna, utom MSAA (med DX11-kompatibelt grafikkort) Geforce GTX 560 Ti eller bättre rekommenderas Ultra – Högsta möjliga Huvudsakligen avsett för datorsystem med flera grafikprocessorer Skarpare skuggor, mer tesselering (DX11) MSAA påslaget, kräver mycket videominne Inga jätteskillnader gentemot "High" SLI eller Crossfire krävs för 60+ FPS
:O Är ju inte Bill Gates direkt , plus så var det ett tag sen man uppgradera sin dator ^^ Har inte hängt med dator revolutionen sedan jag byggde min dator -08 eller -09 så kanske dags att uppgradera men har ju min 360 så