Hoppas dom åtgärdat frysningarna. Har börjat spelat mer och mer som engineer nu faktiskt. Riktigt kul att springa förstöra motståndarnas fordon. EDIT: Frysningarna bland andra problem ska nu vara åtgärdade.
Köpte premium igår. Ska se till att låsa upp as val direkt, riktigt skönt vapen på nära avstånd. Har aldrig gillat folk som spelar sniper men har börjat själv nu för att plocka de andra. Det är riktigt roligt! Är snart rank 100 med. Skickat från LG G2
Recon är rätt kul faktiskt, men bara på de maps som absolut passar för det. Gillar inte assault så mycket.
Jag har enorma lagg-problem nu istället, rubberbanding deluxe. Förhoppningsvis bara tillfälligt då patchen precis kom. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
jag har inte spelat på ett tag nu, laddade precis 400 mb uppdateringen...ska in och kolla läget lite nu tänkte jag
Hehe, istället för att hålla mig till en klass så skiftar jag mellan recon, support och engineer. Gillar alla förutom assault.
Spelat engineer mer och mer nu då det är kul att mosa tanks och sånt, men hur pass bra är t.ex. C4? Behöver bara lite mer XP innan jag kan låsa upp det på min support. Support har ju fördelen att man kan ha oändligt med C4 tack vare ammo boxes.
Räcker med två C4 för att spränga vilket fordon som helst i spelet. Får du in rätt teknik kan du kasta dem en bit, men inte alls lika långt som i BFBC2. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Låter ju väldigt förnämt, spec med just ammolådor. Nackdelen är dock att man inte får credit för c4-kills (i stats) med support, endast recon. Men ska fortsätta skifta mellan dessa två då de är i stort sett de jag gillar att spela.
Ska nog lira i helgen tänkte jag, inte spelat på några månader nu Skickat från min C6903 via Tapatalk
Låste upp C4 igår till supporten så nu ska jag nöta lite engineer så jag kan få SRAW. Hur tar ni ner helikoptrar? Kör ni med stinger/igla eller kör ni med RPG7/SRAW?
Ibland kör jag med stinger (mest på lite större maps) på mindre maps kör jag alltid med RPG, så jävla nice att få ner heli's med rpg..
Jag suger på det. Försökte men de är duktiga på att evada, haha. Är Igla starkare än Stinger? Har bara använt Stinger några gånga men med Igla så måste man maintaina lock-on till raketen träffar. Vilket vapen rekommenderar ni för en engineer? Jag gillar inte direkt PDW's utan skiftar mellan första shottyn samt AK 5C
Brukar aldrig behöva plocka dem, antingen skjuter någon annan ner dem eller så störtar de för de är kassa på att flyga. :-D Har inte spelat så mycket engineer men på bf3 gillade jag G36C väldigt mycket. Snabbskjutande och inte för stor rekyl. Får återkomma ikväll ang vilket som är skönast när jag lirat lite. Skickat från LG G2
Låste upp ACW-R igår och har valt den som loadout-vapen men hur funkar det här med stability egentligen? Påverkar det hip fire eller? Sen en till grej. Satan vad mycket roligare det blev att skjuta med M249 (på supporten) när jag bytte ut det hemska default-siktet. Har nåt T-kors-liknande nu.