BDB Uploadr - Ladda upp bilder till Bilddagboken.se [Släppt på Android Market 04-13]

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av Berglund, 6 april 2010.

1. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184

MINA ENHETER

Vad kan du berätta om skillnaderna jämfört med Samsungs bdb-app?

2. Berglund

Berglund Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Personligen tycker jag att navigationen i Samsungs BDB-app är lite för annorlunda för min smak. On the go vill jag inte bestämma datum att se bilder på - jag vill bara kunna scrolla ner i all oändlighet och se nya bilder - således har jag byggt BDB Droid på det sättet.

BDB Droid har även en huvudvy där du kan hålla koll på allt som gäller bilddagboken. Vänner, kommentarer, meddelanden, och uppladdning går allt att hålla koll på från en vy.

Framtida saker är en service som kör i bakgrunden och notifierar vid nya kommentarer, uppladdade bilder, och meddelanden - Sökning bland vänner - Widget - och möjligen att kunna titta på andras bilder (utöver dina vänner och de du följer) - med mera, förstås.

3. yayayay

yayayay Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Kan man inte få lite cred för namnet? ;)

Skämt åsido. Grymt bra jobb. Den är läcker som tusan. :)

4. nofowuw

nofowuw Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Liten skön bump här ;)
    Skulle tycka det vore underbart om man kunde komma till appen genom widgeten.
    Alltså så man slipper uppdatera widgeten och sedan ha en separat icon för att komma till BDB Droid-appe. När man t.ex skulle kunna dubbelklicka (eller liknande) på widgeten istället. :)