Be Google ta bort app

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av pcw, 4 apr 2012.

1. pcw

pcw Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har ett litet problem, en app som jag publicerat använder sig av data från en tredjepartssajt. Nu vill den här tredjepartssajten att jag slutar använda deras data i min app.

Problemet är att jag inte kan logga in på Google play och ta bort/uppdatera min app. Det kontot jag använde för att ladda upp appen har gått upp i rök. Hur kommer man i kontakt med Google på enklast sätt för att be de ta bort min app?

2. henca

henca Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    213

MINA ENHETER

Metoden är nog att försöka få tillbaka ditt konto så att du själv kan ta bort appen sedan. Om jag inte minns helt fel finns det rutiner för att återställa bortglömda lösenord till sitt google-konto, t ex har jag för mig att man fått uppge en annan email-adress som de kan skicka inloggningsuppgifter till då man skapar sitt konto.

Gå till www.gmail.com, klicka på "Can't access your account?" och du kommer till en sida där du får tre val:

I forgot my password
    I forgot my username
    I'm having other problems signing in

Sedan är det nog bara att jobba sig vidare därifrån.

m v h Henrik

3. pcw

pcw Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Problemet är bara att jag har haft 2 konton. Det ena google kontot som jag hade publicerat appen med migrerades till konto nummer 2. Men av någon anledning kom inte min Android app med i migreringen. Så mitt första konto existerar inte ens och därför kan jag nog inte "återställa" det.