Väldigt mycket gnäll på Android. Varför använder du det då? Gå över till iOS och bespara oss gnället.
Jag fattar dock inte vad du sysslar med för jag synkar mina kontakter osv klockrent mellan telefon och min gmail osv. Det bästa är att jag smidigt kan synka dom med nästa mobil oavsett märke. Med iOS och ny telefon är det ju inlåst igen. Jävla meck att flytta över alla kontakter osv från iOS till Android eller vad man nu vill.
Kort sagt. Ska man köra iOS så ska man köra det rätt igenom. Telefon, surfplatta osv. Då är det smidigt med synk osv. Men ska man t ex köra en Android-telefon och iPad så är det ju som att försöka få fred mellan Palestina och Israel.
Läs på? Du finns med i alla register och skit i detta land eller hur? Skattemyndighet, försäkringskassan, vägverket osv osv osv osv. Dom har full koll på dig om dom vill. Du är garanterat med i PKU-registret också vilket gör att staten har ditt DNA. Men visst, det är värre att google samlar in lite data.
Dessutom. Du tror inte Apple gör det? Var väl förra året det kom ut att dom registrerade allas platser osv? Samma skit. Dessutom spelar det ingen roll vilket OS du kör. FRA har koll oavsett. Men vad är du rädd för? Gör du olagliga handlingar så är det väl bara dig själv du har att skylla?
Du får väl börja använda TOR isåfall om du vill vara så hemlig...
Men men, orkar inte diskutera, känns menlöst. Får någon annan göra med dig om dom orkar. Mitt råd till dig är att gå över till iOS och sluta vara så jävla bitter.
Last edited: Nov 18, 2012