Ett av mina värre fails var när jag lät San Andreas Mod Installer (SAMI) installera mina bilmods. Det fuckade ju fanimig upp hela gta't igår genom att den ändrade helt fel saker..
Glömmer att en av badbyxornas fickor inte har en fungerande..stängare eller vad det heter? Självklart så la jag mobilen där och 5minuter senare så låg den på botten av sjön. Jävla klant som sitter med mobilen och dinglar med fötterna i vattnet..
Ett av de största fails jag gjort på länge var när jag skaffade en smartphone med löjligt liten skärm och kass hårdvara (X10 Mini)
Min största mobiltelefon-fail var när jag köpte en SE X10i till frun. Jag kände mig hemsk och förstod om hon ville ta ut skilsmässa. ...men sagan fick ett lyckligt slut då jag köpte en HTC Desire till henne och vår 8 månaders son fick X10 som leksak.
Jag var akut skitnödig. Sprang mot toaletten oc slår i foten i dörrkarmen. Stuckad fot! :-\ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Gjorde precis en fail i trappan upp till lägenheten, bara en kartong och tänkte inte på att jag var högsta upp och trodde det var ett steg till, men tur det inte var nått ömtåligt i kartongen... Sent from my GT-P7500 using Tapatalk