Nu är det så att jag införskaffa mig min första smartphone & jag har svårt för att välja vad jag ska köpa.
Jag vet att det finns liknande trådar men jag gjorde denna för att jag vill veta vad som passar just mig, så jag vill inte höra något om "att den ena telefonen är bättre än den andra."
Det jag vill ha är en telefon med bra kalender funktioner.
Jag vill ha en "lekfull" telefon, kunna underhålla mig och prova olika saker.
Vet inte hur det är på android men på iphone finns det en västtrafik app, finns det till android? Även andra övriga saker som kan vara väldigt användbart i vardagen som tex gitarrstämmare, hitta resturanger, platser mm.
Nu är det så att jag är ung så jag tycker om att spela/leka runt/underhålla mig.
Vad jag har läst då är att "iphone är bättre om du vill spela mm" men ändå så lutar det mycker mer åt desire. Vet inte riktigt varför men jag tror det är pga av friheten och så.
Saken är att jag är rädd att jag kommer bli missnöjd om jag köper desire för att den inte är så "rolig". Det var så att jag köpte en Lg Renoir för ett halvår sedan och jag var jätte missnöjd. Jag tänker inte så om iphone för att många kompisar har iphone och verkar tycka om det mycket o rekommenderar det.
Men ändå vill jag så mycket mycket gärna köpa desire istället.
Glömde att fråga om hur det ligger till med spel för android? Finns det mycket roliga spel mm?
Hjälp!
Edit: Jag har ett abonnemang hos
Telenor och hade tänkt att lägga till fritt surf.
Tycker ni det räcker med 1 mbit eller ska jag skaffa 6 mbit?
Vill inte vara inne på youtube o vänta på att den ska buffra var 5 sek.
Click to expand...