Skulle förvåna mig något förvånansvärt om det inte kommer med svensk Swype i uppdateringen, då finns det lixom ingen poäng med en europeisk telefon som redan har svenska... Lixom, hallå, min gamla 3310 med T9 hade ju för sjutton 10-13 språk eller va de nu var MED T9 och ordlista till ALLA språken!!
Sen så är de ju trots allt en android, skulle nog inte vara svårt att bara installera själv heller om de nu skulle vara så fruktansvärt kasst byggt!
Så som jag fick förklarat för mig, att APN är de enda som inte identifieras automatiskt nu med tysk lur, men va gör de.... skapa profiler på 3 rader styck, voila och du har inställningar för Telia,
Tre,
Tele2 etc... (ingen programmering eller sådant för den okunnige, bara lite nummer och adresser som knappas in i telefonen via meny)
Har hämtat min på ICA nu efter jobbet idag, allt såg fint ut

men något grönt garantikort eller va ni snackade om hittade jag inte.... MEN jag fick en sån vanlig o fin Garantibok med både tyska, engelska, svenska, norska, finska polska etc.... MED nummer till svenska Samsung osv, så ska nog inte vara några problem det heller
Nä, nu blire en MC tur på Hojjan medans batteriet laddas fullt!

Återkommer ikväll när jag kommit hem igen

Click to expand...