Beställningar från Telenor

Diskussion i 'Desire HD' startad av antonholmstedt, 25 nov 2010.

1. Mc_Piloten

Mc_Piloten Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Vilken följetång. Telenors säljare ringde upp mig sedan mitt abonnemang gick ut och övertygade mig en Iphone4. Efter lite eftertanke och koll inte minst här bestämde jag mig för en DHD istället och sedan dess är följetongen igång.
    JAg skickade efter en återsändningspåse inom en vecka och stoppade Ifånen i påsen redan i butiken och lämnade tillbaka påsen över disken direkt.
    Sedan tog 2 3 veckor för att kolla att jag inte ens klippt banden till kartongen och komma fram till jag kunde återgå till mitt abonnemang. Sedan vad DHD slut och när de väl sände en lur så slarvar Schenker bort den...
    Fortfarande utan lur.
    Undrar när jag får den?
    Nu vill Schenker ha 10 dagar på sig för att se om det finns en chans att den kommer rätt igen och Telenor vill ha minst en vecka innan de evenuellt kan sända en ny, om de då har någon hemma.
    Nästa gång handlar jag i fysisk butik!

2. Judge

Judge Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Äntligen har telefonen kommit!!!!! Sitter nu i dockan och väntar på att bli använd. Det gick snabbt må jag säga. Vet inte i vilken ända man skall börja bara :)

3. streambrook

streambrook Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    HTC12+

MINA ENHETER

Telefon:
    HTC12+
    Hur lång tid tog det från att du beställde från Telenor tills du fick telefonen i handen? :)

4. Judge

Judge Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Cirka 3 dagar.

5. Judge

Judge Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Som jag skrev i en annan tråd så har jag fått problem med att Telia "tagit" mitt mobilnummer (lite mitt eget fel kanske). Jag måste säga att det var första gången som jag upplevt Telenor's kundtjänst på detta sättet. Riktigt trevligt bemötande och att dom tog tag i det direkt och ringde tillbaka till mig några gånger för att se att allt ordnat sig. 10 poäng för det. Så skall en kundSERVICE vara.

6. streambrook

streambrook Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    HTC12+

MINA ENHETER

Telefon:
    HTC12+
    jag beställde från Telenors intenetbutik på måndag kväll och fick lappen från posten på onsdag. Snabbt och bra! :)