Bestllde 2 oled tv c2 77, G2 55" 22nov,skickar ut dom för leverans till mig 24nov.

Diskussion i 'Mediaenheter & TV-apparater' startad av Puolalainen, 20 dec 2022.

  1. Puolalainen

    Puolalainen Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2012
    Inlägg:
    795
    Mottagna gillanden:
    53
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 4

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 4
    Info:
    Nova Launcher
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S5
    Info:
    Nova Launcher
    Telefon 3:
    Sony Z2
    Info:
    Nova launcher
    Platta:
    Samsung Tab Pro 12.2 4G
    Info:
    Nova launcher
    Övrigt:
    Samsung Gear 2 NEO
    Ok mina vänner återkommer med deras svar på det påstådda avbrutna beställningarna, Fan om dom inte skicka mig mina 2 oled tv apparater, fan väntat 1 månad nu. På dom, och kommer inte acceptera något annat än det som I ingåtts i köpeavtalet mellan lg och mig, jag ska ha det jag beställt och blivit lovad att dom är mina enligt order och då ska det fan hållas på köpeavtalet mellan Lg och mig.

    Jag har väntat nästan 1 månad nu på leverans, jag skiter fullkomligt om dom vill häva köpet för att slippa ta itu med det, förmodligen någon form av bedrägeri sinsemellan och nu vill dom bara sopa sitt agerande under mattan och hoppas det bara går som svinn vid investeringar kvartal senare, well well...... Born in sin, come on in. Jag drar det till högre instans än dom lät få svara högre chef alla undvikande svar jag fick och självklart sparat konversationen med allt och alla, lär ju bli mycket intressant utfrågning om varför man behandlar en bra kund så här, och totalt nonsense till svar, plus hänvisar hit och dit, vilket dom trodde jag skulle tröttnat efter all missledande och medvetet ljug och vägrar hjälpa mig med enklaste saker som gjort att det blivit löst för länge sedan.

    Anyway, uppdatering följer självklart imorgon, next episode of muppetshow on tour sld-edition.... Spännande. God natt allihopa så läär vi få lite spänning på ett eller annat sätt.
     
  2. N6290

    N6290 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2012
    Inlägg:
    3 360
    Mottagna gillanden:
    1 719

    MINA ENHETER

    Du verkar använda tråden för att få utlopp för din ilska, snarare än för att fråga om hjälp eller diskutera möjliga lösningar. Tråden blir då ganska meningslös.

    Jag märker också att du är ganska otydlig i dina svar, du sammanfattar i några enstaka ord/meningar och utelämnar många detaljer. Om du varit lika otydlig när du pratat med LG eller skrivit till dem, så förstår jag om de haft svårigheter att fixa problemet. Men du kanske varit tydligare gentemot dem, än här?

    Att lägga upp massa personuppgifter avseende dig själv och din tjej, det är väl också ganska onödigt?
    Jag ser att du flyttade för bara ett par dagar sedan, har du lyckats uppdatera leveransadressen för ordern?

    Har du köpt på något erbjudande, eller är tv-apparaterna de sista de har kvar? Det låter som att enklast vore att bara gå med på att ordern annuleras, och lägga en ny beställning till rätt adress, alternativt åka till en butik och köpa direkt utan att behöva blanda in LG. Förutsatt att inte LG haft något superbra pris då, i så fall ska du givetvis stå på dig.
     
    tooobe, mattihp, Leo83 och 2 andra gillar detta.
  3. Puolalainen

    Puolalainen Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2012
    Inlägg:
    795
    Mottagna gillanden:
    53
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 4

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 4
    Info:
    Nova Launcher
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S5
    Info:
    Nova Launcher
    Telefon 3:
    Sony Z2
    Info:
    Nova launcher
    Platta:
    Samsung Tab Pro 12.2 4G
    Info:
    Nova launcher
    Övrigt:
    Samsung Gear 2 NEO
    1 köpte före black Friday 22nov. Och dom sändes ut för leverans till mig 24nov, då hade lg fortfarande massor av allt möjligt kvar då inte ens black Friday vart än. 24nov, framåt 2 veckor ringer och fråga on var dom befinner sig, inte för att göra på väg, kommer snart, brukar ta 5 arbetsdagar, från Jönköping till Trollhättan ca' 40mil någpt, så ok jag vänta på 7 dagar till och ringe och frågade exakt samma, samma ute för leverans på lg. Se medlem log in. Men oj vad konstigt det ska vi kolla upp och märkt väl att varje gång vill dom ha samma värdelösa #85000008631 nummer om to i min leverans bekräftelse från LG.

    Har redan sagt för länge sedan att jag flyttar i december, skit samma då mina varor är i Jönköping någon stans men det är inget transportföret kunde bekräfta det monsta för det order nummer lg lämnatill dom är inte mer värt en att du skrivit valfri serie av nummer och sen påstår till kunden har att du kan spåra med det, transport bolaget sa att de nummer lg gav är ingen logos rik spårbart nummer inom hela världen, så har chatta, ringt, mailed och inte en enda kunde lyfta på en telefon och kolla upp det med transport företaget, fattar du nu att jag är fan mer än en förbannad. Överdtiver inte minst 12 olika personer inklusive hon på transport bolaget som försöker reda ut skiten över en timma, hon fick ge upp rfter attc till och med frågat sina chefer, alla sa arr dessa nummer lg påstår sig kunnat spåras via vårt logistik sysrem, sa att det var den sämsta smörja dom hört från en sådan multibiljonärs company som LG, HADE dom inte sett det själva så hade dom aldrig trott det.