[BETA] Debaser

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av trioni, 15 apr 2010.

1. ostro

ostro Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Krashar inte längre när man väljer att lägga till i kalender men händelsen läggs inte till på min desire.

2. trioni

trioni Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vad har du för konto kopplat till din kalender? Har testat mot gmail vilket funkar fint. Kan tänka mig att andra leverantörer inte erbjuder samma sätta att lägga till events. Vore intressant att kolla upp vilka skillnader det är.

3. ostro

ostro Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kör google apps med egen domän. Humm...verkar vara någon skum inställning. Det var just den kalendern under det kontot som inte fungerade. Valde jag en annan kalender under samma konto var det inga problem.

4. relaxer

relaxer Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Spe:

Ser ju bra ut det där, lite estetiska saker: Titelraden där det står t.ex. "36 evenemang" tar onödig plats på qvga skärmar som har ont om plats, behövs den?
    Sen behöver du skinna titel raden själv för att vara säker på hur den ser ut, du kan inte lita på att alla har en htc så att den blir grå, på min kompis x10 är den babyblå.

Grym app för övrigt I like :)

5. trioni

trioni Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Skönt att det inte gällde för alla kalendrar du använde. Det hade varit tråkigt. På grund av att calender API:et är tämligen odokumenterat har jag tyvärr inte hittat något allmängiltigt sätt att lägga till kalender-händelser för samtliga kontotyper som man kan lägga in. Men jag håller ögonen öppna

Är inte säker på om du syftade på Spe eller inte men svarar på frågan iaf. Titelraden är medvetet där den är. Då det sker lite asynkront databearbetning använder jag laddningshjulet i övre högra hörnet för att indikera aktivitet. Bra synpunkt däremot om att den tar onödigt mkt plats. Hade inte tänkt så långt. Valmöjlighet är bäst. Planerar lägga in en inställning för att dölja titelfältet (och därmed även aktivitetsindiktatorn).

Vad knasigt. Babyblå passar ju inte så bra. Tack för bra feedback och kul att du gillar appen

6. trioni

trioni Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ny uppdaterad version på market.

Nyheter:
    * Widget

Buggfixar:
    * Parsningsfel som resulterade i att ett felmeddelande felaktigt visades

Övrigt:
    * Ikon för Humlegården
    * Diverse småfixar.

Widget
    Visar en vald arenas dagliga event.
    Stödjer flera samtidiga instanser.
    Uppdateras med ett interval på 12h.
    Klicka på texten för att öppna detaljvyn för eventet.