Stackars Rumänien, Sydafrika och Slovakien som stod med på Distimos lista men som ändå inte fick paid apps! http://blog.distimo.com/2010_09_android-market-paid-apps-now-available-in-new-countries/ Distimos blog som hela "Android" alltså världen utgått (däribland idg.se) som en säker källa utgick från rena gissningar. Strongt av av Swedroid att inte följa strömmen där Men tråkigt för de länder som fått falska förhoppningar. Buu för Distimo!!
Ser inte heller några apps än men det lär väll komma nu och jag bryr mig inte så mycket för jag har ändå inte direkt några appar jag gärna skulle vilja köpa men det hät lär ju snabba på spelutvecklingen och det är ju aldrig fel.
Även om du väljer en kategori. Jag har tre val i varje kategori. Populäraste betalprogrammen - Pop. gratisprogrammen - Nytt
"Aditionally, over the next 2 weeks, users in 18 additional countries will be able to purchase paid apps from Android Market." Inte så bråttom ;D
De skulle ju börja rulla ut betalapps över de kommande 2 veckorna, så det kan nog dröja ett tag..... Men jag vill ha NU!