Inget här, har en HTC Hero med 2.1 från Tele2 samt en HTC Desire med 2.2 från TDC. Bara att vänta och se.
Top paid försvann igen igår kväll för mig. Nu ser jag däremot betalappar på Markets förstasida vilket jag inte gjorde igår. Edit: Falskt alarm. Jag hade visst dragit igång Market Access. Jag kan se Top paid men inget annat.
Hittar inga betalapps via min Mini/Pro, bara en massa dubbletter just nu. Ingen av telefonerna är låsta eller brandade,inte heller rootade
Vad detta är förvirrande.. vissa har vissa har inte.. vissa snackar om MarketAccess.. klart man ser paid apps då.. så jag hänger inte med. Har HTC Magic med cyanogenmod 6 (2.2) och tele2 men ser inga betalapps.. är det kanske bara utvecklarna som är ut först eller hur är det egentligen?
Vad menar du med utvecklarna? Jag har ett registrerat utvecklingskonto på samma gmailkonto som jag har till telefonen och därmed market men jag ser inga betalapps eller liknande själv.
Något håller de på att göra. Jag har CM6 och jag kunde se betalapps utan market enabler hela dagen igår(utan att kunna köpa något) men idag ser jag bara gratissakerna. Det känns iaf som att det nu är på gång med betalapps...
Fyf*n vad härligt att se att det verkar hända något på Market med betalapps nu Har en Nexus One rootad med CM6 och jag kan inte se betalapps än
Som jag förstår det hela så har ingen tillgång till betalapps ännu, men somliga SER dem iaf. Om de försöker köpa så får de ett felmeddelande. Eller är det någon som med en orootad telefon och med svenskt SIM som har lyckats KÖPA en app under gårdagen eller idag?
@mannyb Man måste ha kopplat sig till Google Checkout också... Och jag tror det är som så att vi i Sverige kan se betalappsen, nu ska de bara lyckas koppla ihop Svenskt sim + Svensk Valuta med utvecklarens App-pris + Checkout. Så att köpet genomförs som de ska . Så tror jag det ligger till..
För min del får jag inte fram några betalapps what-so-ever, däremot har jag sen igår en himla massa skumma appar i listorna på olika språk. Dels dubletter, som många säger, men dels är kategorierna fulla av olika japanska/kinesiska (jag har ingen aning om vilket alfabet det är) appar där jag inte kan förstå en enda bokstav. Trodde det var nåt fel först, men hard reset och val av locale förändrar inget. Det här kanske förklarar dock.
Nja, jag ser inga, och jag är ihopkopplad med betalapps genom Checkout. Ser mina köpta apps och allt men inga betalapps i sikte!
Jag har också mitt konto kopplat till google checkout, men ändå ser jag inga betalapps. Ser inga duplikat heller. Har en Desire (ej root samt orginal ROM) och Tele2.
Det är totalt 14 länder som kommer att få tillgång till betal-appsen, så man tycker ju att Sverige borde vara en av de många länderna. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Mja, det är väl 14 som har betalapps på Market idag, och ingen vet hur många nya som tillkommer de närmaste veckorna.