Betalapps

Diskussion i 'Applikationer' startad av k0ck3n, 12 apr 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. k0ck3n

k0ck3n Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena,

Det känns ju som Swedroid har fått lite tyngd och legemitet i Sverige som den största sidan för android, och om jag förstår saken rätt brukar google uppskatta fanwork.

Kunde det inte finnas en möjlighet att swedroid skulle kunna få ett svar på frågan som så många andra har gått bet på, när betalapps kommer till Sverige?

Jag tänker att ni kanske kan få till en intervju med en tillräkligt högt uppsatt person på google för att dom ska kunna ge ett svar - som det är nu famlar vi ju i blindo vad det gäller detta.

Dessutom skulle det ju vara ännu en fjäder i hatten för en redan grym sida.

Kan detta låta sig göras?

2. dekadans

dekadans Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

3. k0ck3n

k0ck3n Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag är medveten om att det inte i dagsläget finns något svar på när det kommer. Det är också så att ett antal tidningar (iaf IDG i någon form) har försökt få svar på detta.

Men jag tänkte att Swedroid kanske skulle kunna få en annan behandling av google, det är inte omöjligt att dom ses som mer insatta och att dom antagligen inte är ute efter att misskreditera google. Detta skulle kunna göra att teamet bakom Swedroid kan få till en intervju med någon höjdare i Sverige eller på andra sidan pölen som kan ge mer svar eller så om när det kommer.

Att ingen annan hittills inte fått något besked som håller hindrar ju inte att Swedroid kan göra ett eget försök. Dessutom kan jag tänka mig att teamet bakom Swedroid skulle kunna gilla denna utmaningen, för om dom lyckas så citeras sidan på de flesta tekniksajterna sen - en fjäder i hatten och ett kvitto på sidans storhet alltså.

4. droidgren

droidgren Senior Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    153
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    Låser denna tråden så slipper vi samma diskussion i flera trådar.. Finns massor. Börja med den som nämdes ovan.
    För att svara på tråden så kan jag säga att vi är många som har försökt få svar från HTC/Google sedan lääänge.

Last edited: 12 apr 2010
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.