Går i funderingar kring denna manick då min nexus one är redo för pension.
Jag har inga problem att lägga de pengarna om jag blir lika nöjd som jag varit med min N1 i 2 års tid. Ni som gjort bytet, vilka är de största och mest utmärkande skillnaderna negativt sätt? Batteritiden har jag förstått ska vara ett stort problem, jag har inte möjlighet att ladda telefonen mer än en gång vart/vartannat dygn och telefon som lever måste jag ha i min vardag helt enkelt. Min N1 räcker precis ganska ofta.
Kamera och sådant kunde jag inte bry mig mycket mindre om då jag har annan fotoutrustning till de tillfällen jag vill fotografera.
Det jag vill ha är helt enkelt en skön lur, som ligger bra i handen. N1 har en riktigt skön finish, inte hal och rundade fina kanter.
Jag vill ha mina mest basic appar, aftonbladet på dass, handelsbanken, handscent osv. Resten är bara för nöjes skull.
Jag är tveksam, 5k är mycket för att bli missnöjd, men å andra sidan har jag svårt att se någon lur som passar mig bättre. All info jag kan få från er som gjort N1->GN bytet uppskattas, och jag har tuggat varenda post i tråden fram och tillbaka

Click to expand...