Tja!
Har haft min Nexus i ca en vecka nu. Telefonen får 4 av 5 toasts (Y)
Är besviken på batteritiden och hur mycket ström skärmen drar när den är igång.
På automatisk ljusstyrka kan skärmen kännas lite mörk. Å andra sidan när jag körde med skärmen på full ljusstyrka sögs batteriet ur sjukt snabbt.
Sedan skulle jag som många andra efter vad jag har läst gärna haft en bättre kamera, men det är inte det viktigaste i en mobil då jag inte brukar använda den.
I början kändes mobilen stor, men jag har nog börjat vänja mig vid det. Jag har hellre en mobil som är skön att kolla på och använda, men som kan kännas lite stor ibland än en liten mobil som kan vara jobbig att kolla på och använda för att den är för liten, men kanske passar bättre i handen/fickan. Storleken är säkert en vanesak.
Skärmen, operativsystemet, ljudet och flytet är fantastiskt så annars gillar jag mobilen.
Men funderar på att byta den mot en Galaxy SII främst pga den dåliga batteritiden.
Jag tycker samtidigt att det verkar smidigt att ha android vanilla automatiskt utan att behöva roota och flasha in cutum roms.
Vet inte om jag skulle bli besviken om jag bytte. Det jag tänker på är främst batteriprestandan, operativsystemet, ljudet och skärmen.
Jag har skrivit till MM men inte fått något svar på vad jag kan göra i mitt ärende.
Tacksam för feedback
/RaazZZ
Click to expand...