4/10 Skulle varit mer om det hade varit något Android lr något annat roligt Sent from my Samsung Galaxy S using Tapatalk
Kommer alltid ihåg att det är dig när jag ser den avataren Den är väl inte snygg men den har sin charm. 4/10
Ser ut som en frusen androidgubbe med halsduk......men det snöar ju så det är coolt och liiite gullig 6/10
Bra avatar! 8/10. Den tilltalar mig helt enkelt Fasiken jag vet ju om detta. Jag har inbillat mig att andra inte apat efter. Dags att gå ifrån och behöver således ett nytt betyg!
Haha, nu har du ändrat, fast jag har en bra idé... När jag läser Dirk Diggler tänker jag på "Dirt Digger", alltså borde du ha en mullvad som avatar!
Det är något med den där avataren. Men det är ju att "Hund" också har en hund som avatar. Tänker på honom varje gång i en halv sekund innan jag kommer på att det är du. 5/10, ett medelbetyg.
Tror det är du som hade bild på ett par ben och skor förut? Nu såg jag att det var du pga "På ett Gott Land" 0/10 Röstar jag mer så kommer jag bli kallad bög.