Avslutad: Beyerdynamic DT 880 250 ohm / Soundmagic E80C (Hörlurar)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Ascended, 30 dec 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Ascended

    Ascended Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jun 2012
    Inlägg:
    2 182
    Mottagna gillanden:
    2 119
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 5
    Säljer två par hörlurar den ena är en halvöppen tysk-tillverkad premiumlur och en In-ear hörlur som trotts priset har ett väldigt bra ljud. B

    Fler bilder här:


    View: https://imgur.com/a/iptqy


    Beyerdynamic DT 880 250 ohm:

    Just mitt exemplar är ca 4-5 månader gammalt och har endast används inomhus i mitt hem, därav är de i ett utmärkt skick.

    Om något med den legendariska DT 880 kunde ha förbättrats har det realiseras med denna version. Denna hörlur kombinerar styrkan i öppna och slutna hörlurar. Det kompletta ljudspektrat återges i detalj från den djupaste bas till högsta diskant. Denna halvöppna, dynamiska hörlurar tillverkas i Tyskland.
    Missa inte tillbehören till Dt 880 Edition (250 Ohms)

    https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=18766

    Billigaste på prisjakt är ca 1900 kr, tänkte mig därför 1200 för mina egna.

    Pris: 1299(ingår även en adapter för 6,33 mm uttag)

    Soundmagic E80C:

    "SoundMAGIC E80C Sound Isolating Earphones. With the goal of offering studio-level sound quality to everyone SoundMAGIC has created the E80C earphones. Listening with the E80C opens up the world of studio quality sound that never sounds boosted or enhanced with a neutral and poised sound stage. Equipped with a 3-button remote with automatic switching between Apple and Android smartphones for interchanging devices with ease make the E80C a truly versatile earphones."

    Pris: 299 kr. Det ingår ett hard shell carry case, In ear pluggar och ett klädfäste.

    Båda skickas från Linköping, Beyerhörlurarna kan antagligen skickas i kartongen eller lösa i bubbelplast för att spara på fraktkostnaden.

    Köparen betalar frakt, föredrar Swish som betalmedel. Går även bra att hämta dom i Linköping såklart. Använder mig helst utav Postnord.

    OBS, för Beyerdynamic lurarna så behöver du ha någon form av förstärkare för att kunna driva dom.
     

    Bifogade filer:

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.