Lite så xD men den har faktiskt mjukats upp mer än jag trodde redan, så den sitter inte riktigt så hårt längre. Men med limmet på plats med så sitter den ordentligt i bilen iaf! hoppas bara det blir bättre med proclipen till sommarbilen, tänker då fan inte limma fast något på finbilen! Sent from my Desire HD using Tapatalk
Kjell&company är inte helt perfekt den heller, iaf inte för min del. Åker man snabbare än 120 börjar det vibrera makalöst mycket.. nu kör jag sällan snabbare än 90/100 men sjukt jobbigt när man har bråttom. Annars är jag toknöjd! Ska nog börja ett litet projekt så den fungerar som en dock-station..
Yes har märkt av vibbrationerna jag också :/ ska prova skruva åt hållaren lite bättre då min iPhonehållare som jag använde till min Desire av samma fabrikat inte vibbrerade alls.
Kan den vara för tung? Kanske blir mindre om man sätter hållarn på ett annat sätt.. jag har skruvat åt det som fan iaf, hehe
Brodit har klockrena hållare till DHD, beställde idag hållare som sitter i A stolpen, och med ström kabel för inbyggnad, så slipper man ciggkontakten http://brodit.se/montering.jsp?anr=804255 http://brodit.se/montering.jsp?anr=513198
Har också beställt Brodit hållare gillar inte när dessa sugpropps hållare skakar så man inte kan läsa vad det står på telefonen. Innan hade jag en billig från Biltema och den funkar lika bra som andra sugpropps hållare men är också skakig pga den långa armen tyvärr...nej Brodit is the shit
Nepp sett den men Brodit är bättre dock dyrare men det är riktigt bra kvalité på dessa. Dock ser den bra ut...
Köpte en universalhållare från Dustin med sugpropp, 76 kr med studentrabatt. Fungerar bra men kan bli lite svajigt med den långa armen, men det löste jag genom att sätta den så den vilar mot instrumentbrädan.
Har en sån från biltema, ngt billigare där. Fungerar tillfredsställande & har inte lossnat från rutan på 1.5 år. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Skulle hämta mitt Brodit hållare, fästet för montering i A stolpe var kanon, men hållaren, ja det det var tur att jag plockade upp o kollade, för ladduttaget i hållaren missade mobilens ladduttag med 3mm. För 800kr borde dom ha en bättre koll på vad dom skickar ut till kunden. FAN vad besviken. Tillbaka på ruta ett.
Jag har fått mina saker och lägger upp bild på det snart så ni kan se hur det ser ut, min funkade perfekt i alla fall och inga problem med att den var "feltillverkad" men du har ju garanti på den så det löser sig väl? Förstår det är tråkigt att vänta dock =/
Brodit hållare till HTC HD2 funkar för DHD Hej på er. Ville bara tipsa om hållaren jag köpte, Brodit till HTC HD2. http://www.dustinhome.se/pd_5010369806.aspx? Jag hade lite brådis och ville ha en hållare snabbt så jag chansade på att den skulle passa. Jag visste att det skulle bli tajt och mycket riktigt, första gången jag skulle ha ut luren ur hållaren stannade sim-luckan kvar i hållaren Jag klippte till en plastbit som var några millimeter större n DHD, ca 70-71 mm. Tvingade i den i hållaren och lät stå över natten. Jag värmde hållaren också med en vanlig fön direkt efter att jag satte i "töjbiten", vet dock inte om det hjälpte något Hur som, hållaren funkar skitbra nu. Den har suttit i bilen i 5 dar och den har inte gått tillbaka i storlek eller nåt och funkar fortfarande skitbra. Jag är nöjd, sparade mellan 100-300 spänn (beroende på köpställe) på att köpa denna mot en Brodit för DHD och jag fick den direkt.
Som sagt, hållaren till hd2 passar, nästan. hade själv en hd2 innan min desire och visst funkar det. MEN inte helt hundra och det är lite för tajt och ett skrapande ljud uppstår när man sätter i luren och man vill ju inte få märken på luren. Köpte en dedikerad till desire hd och det är det lilla som gör det. Skulle aldrig använda något annat än brodit faktiskt, använt det till otaliga telefoner och bilar. Ryssen: att det skiljer 3mm låter konstigt. Reklamera den direkt, det har jag aldrig råkat ut för.
Frågan har ställts tidigare i tråden utan svar. Jag vill ha en bilhållare till min HD som ansluter både ström och Aux. Har någon gjort ett hemmabygge annars de kan visa upp som ansluter båda?
inte sett något fungerande hemmabygge ännu faktiskt, själv var jag slapp nog att köpa originalhållaren från HTC, billaddare, bilsyncusb sladd, 12v-usb laddare till cigguttaget och riktigt go kvalitetskänsla. där passar både Aux, och laddning, men sedan kostar den lite mer. men normalt kostar ju bara usb-laddare och sladd en hel del med. med den sladden startar den dessutom Carpanel automatiskt. http://www.htcaccessorystore.com/se/p_htc_item.aspx?i=205737