Ska tapetsera och fixa iordning data rummet/sovrummet Tar väl ungefär en månad till så kommer det upp nya bilder på lyan
Mitt ser alltid ut sådär, jag rengör mitt skrivbord med rengöringsmedel och trasa några gånger i veckan. Och jag ser till att inte äga en massa skit.. Använder jag det inte kastar jag det, och finns det något värde i det ger jag bort det till mina vänner. Edit: Vilket f.ö. gäller för hela min bostad. Det är inte bara på datorn jag leker minimalist.
Bump, Vill gärna se fler högkvarter Uppdaterar nog med mitt imorgon, Om städningen blir av vill säga..
Skall på IKEA och köpa nytt datorbord och lite andra möbler på onsdag. Sedan skall jag lägga upp en ny bild.
Norra Bogesundsgatan? Jag bodde där runt 2006 Tog precis en bild på mitt bord men jag insåg samtidigt hur smutsig bordsskrivan är. Får dra fram trasan för att fixa det och ta en ny bild sedan.
Sådär. Lite städat är det givetvis men över lag är det ungefär som jag brukar ha det. Mest bara alla glas och koppar som är borta nu Den gröna plattan är underlag för att skära ut saker. En del såg väl mina Angry birds-tavlor tex. Yoda och Hello Kitty agerar ställ för mina hörlurar när jag inte använder dem. Gorillapoden mellan skärmarna är mitt fulställ till mobilen när jag inte använder den till kameran. Enkel lösning jag fick till där tycker jag.