Här kommer mitt första bidrag i denna tråd. Såg hur fint ni andra hade det, så jag passade på och möblerade om på mitt rum Förlåt för lite halvtaskig kvalitét. Min Sensation tar inte så bra bilder när det inte är så ljust Datorn är en Toshiba Satellite (kommer inte ihåg något mer) Musen är en Logitech Anywhere Mouse MX (riktigt grym mus, behöver bara en musmatta) EDIT : Det finns ett fel på denna bild. Om ni hittar det är ni riktigt duktiga (Det är något som saknas på en grej)
Kommer mitt bidrag också. Lite (egentligen rätt mycket) suddig bild, taget med SII. Känns dock som att jag borde snygga till lite. Kan det vara mobilen som ska vara i dockan på höger sida?
Här är min lilla hörna. Tangentbordet ni ser ligga på laptopen är det jag har i knät. Skulle behövt en extern skärm p.g.a. att skärmen i laptopen har löjligt lågt kontrast och blaskiga färger. Men den var väldigt billig och är bra
Ingen musmatta Ingen mobil Verkar vara en trådlös mus men man ser ingen trådlös reciever inkopplad. Ingen laddare inkopplad Droiden har bara ett öra/antenn Det verkar vara någon form av usb kabel som ej är inkopplad som hänger nedanför skrivbordet Allt jag kunde hitta
Sorry för antennen på droiden, dom är sjukt ömtåliga och skickas med flyg från andra sidan jorden För jag misstänker att du köpt den hos oss då vi sålt ett par hundra
Rätt, det saknas en antenn på Droiden Trodde att det skulle vara svårare att se... Nejnej, den var inte så när jag fick den från er, jag har pillat en hel del på antennerna vilket har gjort att de har ramlat av (den andra är limmad), och min katt har haft ner den i golvet Är väl dags att handla lite mer schtuff hos er snart!
Jag är lite inne på att skaffa ett höjbart skrivbord. Har det på kontoret och det är ganska skönt att kunna stå upp och jobba ibland. Någon som har det hemma?
På tal om ingenting. Hur gömmer folk alla sladdar? Jag har ca 0.67 ton sladdar under skrivbordet, och det ser inte allt för bra ut.
Kontoret Får bli en bild på kontoret då platsen hemma är mellan två platser så att säga. Inte städat men jag jobbar ju... ;-) Fotat med min kära HTC Tattoo... så ursäkta att bilden är lite mörk. Men ni ser väl min utsikt över Vättern.... Helt underbar
På ett eller annat sätt så ska man först kunna binda ihop sladdarna så de blir en enda stor sladd, om du förstår vad jag menar. Sen gäller det att försöka gömma den bakom bordsbenet eller liknande