Att lägga dit den ska inte gå trögt, men när man sätter fast processorn så kan det vara det. På min (Socket 1366) så kändes det som att hela moderkortet skulle gå av när man tryckte ner "metallpinnen" Men kolla så att processorn är åt rätt håll och allt sånt där.
Jag var också sjukt osäker när jag skulle dit med min i5-propp. Det kändes som att skiten skulle gå sönder när man skulle trycka fast haken. Och det blev lite märken på sidan av processorn.
Så har det också varit med tidigare modeller från Intel. Därför jag blev sjukt nervös när jag skulle montera min senaste propp.
Avicii; Du har fått det hela om bakfoten. Jag kan inte ett jota om datorbygge Sent from my Nexus One using Tapatalk
Tack då är det bara att trycka. Fick små "bucklor" men det är väl inget att oroa sig för då antar jag.. Tack!
På julafton när jag fått min skärm lägger jag upp en bild på allt nytt jag fixat! Gud vad jag har saknat W7. Det finns ingenting att göra på Mac. Man kan inte spela någonting
Det finns en massa mer spel även om det inte är lika många som på pc men att säga att man inte kan spela någonting är helt fel.
Vardagsrummet 50" LG50PK760N HTPC 7.1 andersson förstärkare, funkar faktiskt riktigt bra! Sen 5 små högtalare, 2 golv + 1 subba. Logitech DiNovo mini tangentbord Softmoddat Wii Har oxå ett Nintendo 64 i tv möbeln (längst till höger på bild)
Var ett tag sedan jag laddade upp en bild på min "hörna" och vissa ändringar har gjorts. Så här ser det ut nu: