https://photos-1.dropbox.com/i/l/_t...30/1324656000/5d9d798/IMG_20111222_160713.jpg works for me. ps. lol hade sådana där högtalare för typ 10år sedan, om inte mer
Jajjemen. Drickan och "maten" Hahaha. Det är det enda rätta. - Jag har ju inget högkvarter *osynligbild*
sådär då, äntligen fått iordning datorrummet som jag vill ha det (saknar bara 2 lackhyllor på väggen till höger) Men så här ser det ut, fotade med Pano till vänster om skärmen så har jag min belkin flipblade, passar sjukt bra till Razrn!
andysign; är det en mobilhållare jag ser till höger om den vänstra skärmen? Om det är så, vart köpte du den?
Nja inte till höger till vänster om den vänstra skärmen står det en Belkin Flipblade, finns på netonnet för 149kr Belkin F5L080cw FlipBlade för iPad! Den är egentligen ett ipod ställ, säger dom, men funkar till dom flesta telefoner/tablets
Nejdå, dum är du nog inte, kanske bara lite virrig nu sent på året Men den är faktiskt riktigt nice, funkar som sagt för alla tablets Den är dock 6,8cm bred så Razrn gör så att kanterna inte syns
Snyggt! Hur gör du för att ha MacBooken ihopfälld fast att du ser skärmen? Det fungerar nämligen inte för mig, den går bara i viloläge :/
Ändra bara i energialternativ? Alltså vad som ska hända om man fäller ner locket. Så är det på Windows iaf.
Har du kopplat ihop ett bluetooth-tangentbord/mus med Macbooken? Om du har gjort det så ska den inte gå i viloläge. Annars får du ändra i bluetooth-inställningarna på Mb. Har inte min MBP hos mig atm, annars så hade jag kunnat skriva hur du går tillväga.
vilken storlek är det på skärmen? funderar att köpa en benq skräm men vet inte riktigt strorleken ja vill ha