Köp ingen BenQ, de är helt färglösa jämfört med andra skärmar som jag tittat på. Jag har en Samsung 24" som är helt perfekt för mig. Inget annat än att rekommendera. Billig är den också. (HDMI & VGA-uttag) Samsung TFT 24" S24A350H LED HDMI, Analog Glossy - Inet.se
Jag sa ju som sagt bara vad jag tyckte. Var på Inet innan jag köpte min och tittade på massor av olika skärmar och ingen av BenQs skärmar hade kvalitén eller det lilla extra. Därför köpte jag den som jag tyckte var bättre och mer värd sitt pris. Ett + med min 24" är dess storlek, inte för liten och inte för stor. 27" enligt mig är för klumpigt. PS. Multicitera
För mig var 24" för litet så jag köpte en 27", den är inte allt "klumpig" (bär du runt på din skärm elr) iom att den sitter uppe på väggen.
Här kommer bild på mitt vardagsrum 50" LG 50pk760N HTPC i mitten Wii + extern hdd 7.1 reciver Sen står LG BR Dvd i skåpet som kopplar tvn till nätverket
Exakt sådär har jag föreställt mig min lägenhet när jag har råd! Grymt snyggt! Vet du var du köpte färgen? Skulle vilja ha tag i den nämligen.
Tackar! Har inte färgen exakt i huvudet nu, men kan spara på det när jag är i källaren imon. Gjorde faktiskt färgen efter en tapetbård (53cm bred) som går på väggen bakom soffan och på högra väggen (den in mot data rummet) Tapeten är iaf från Borås tapeter, någon löjligt dyr men jävligt mäktig iaf, räkte med en rulle som tur är
Hade den stolen innan Jysk Fick den när jag praoade där. Nu har jag en IKEA Skruvsta som är otroligt skön! EDIT: BTW, kan man få bakgrunden som du har på bilden?
https://twitter.com/#!/FrisedelNowar/status/154363442847944705/photo/1/large ja, laptop som den är så är den mobil precis som ölglaset och telefonen jag fotade med.
min plats nu när ja fixat till min gamla data (den stora svarta med swd) ja spelar css och är inne på div sidor med stordatan(data 1) bilden är tagen med mobil
för att när ja spelar så imellan ronderna så surfar ja och det ät lättare att chatta ect om man har sepparat