AMD Gkort stödjer flertalet skärmar. Ex XFX Radeon HD6950 2048MB Dual Fan Stödjer upp till 5 skärmar Sen ang mac kan du läsa hur du kopplar in dina skärmar här http://www.macinstruct.com/node/78
Jo det vet jag men "Hund" och jag är inte på samma våglängd.... Man kan ju göra en sån här istället Let me google that for you
Värt att nämna är att det "bara" stödjer fyra skärmar åt gången då en DVI-port och HDMI-porten delar på samma output. Du kan alltså köra antingen eller, inte båda samtidigt.
Läste inte så noga så bra med den infon! Vet att det finns en Radion kort som stödjer upp till 6 st skärmar, alla är med displayport
Härmar väl DD. Inget jobb för mig, men dricker Cola Light ^^ Ska strax börja bränna ut allt jag vill spara sen ska hela burken tömmas om ominstalleras! Sitter och tittar på Linus TechTips på youtube
Om du ska ominstallera så gör som mitt tips, sätt den nyaste disken först och sen äldre, och den äldsta lägger du i hyllan som en så kallad backup.
Inte kallorimässigt när man dietar. Fick dessa gratis, och sen vill jag ha det mesta för andysign lite säkrare innan jag skaffar mig nas osv Dom är i rad nyast - äldst i chassit, den äldsta sitter nu i htpcn som extra disk.
Om du tänker på vikten ska du inte dricka läsk i överhuvudtaget. Det finns vatten i kranen som morsan alltid sa när man var liten.
Kommer in på tråden och ser Hund och Andysign diskutera bantning och onyttigheter. (Förvirring) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
fick ta en ny bild med lack hyllorna på plats bilden blev lite dålig, fotade lite för snabbt med pano
Får ju nästan dela med mig av jobbets högkvarter också Tog bilden med ProCapture med inställningen Wideshot. Wideshot funkar bättre än Panorama om det är så trångt som det är här
Ville också ha ett panoramakort med Pano hemma. Den missar lite vid dörren där. Tycker nästan att ProCapture gör bättre kort men visst är Pano enkelt