Detta är iaf var jag mestadels grejar, men jag har en stationärdator också. Ganska simoelt än sålänge, men med en skärm och ett nytt skrivbord blir det bättre. Skickat från min Xperia Ray via Tapatalk
Haha (a) Jag tog faktiskt en heldag förut där jag städade, men sen drog jag på lan och fick ny förstärkare + högtalare så då blev det osorterat igen.. Håller ändå på där så mkt så inte värt att sortera
Damn! Hur sitter du vid datorn när musen är 2 meter längre fram än tangentbordet? :O Sent from my Lumia 800 using Board Express
Lite bilder från där jag sitter Förlåt för att det är så kass kvalitet, men det blir inga bra bilder i mörker med min Sensation
Fortsätter väl i ren telefonanda och snabbfotar skrivbordet jag sitter vid för tillfället. Väntar på mitt nya tangentbord och väntar på att tummen ska krypa fram ur röven så att jag kan betvinga mig till Kjell & Co. för att köpa en sådan USB-hubb á la integrerad edition. :-)
Pretty much slutresultatet, ska fortfarande dra hem en ny mus samt musmatta då min nuvarande, sedan länge, sett sina bästa dagar. :-)
snyggt och stillrent hadde försig varit snyggare med trådlösa tillbehör, men finns fördelar och nackdelar med allt
Givetvis, hatar kablar - men fördelen med detta tangentbord är numpaden som till och från används rätt flitigt. Musen å andra sidan tycker jag det inte gör någonting att den har kabel, rätt diskret med usb-hubben. Wallpapret på väggen? Det kommer från Coop Bygg. ;- ) -> http://img405.imageshack.us/img405/6271/1329153212283.jpg
Monterade LED-belysning under skärmhyllan idag :3 (Ja, mekaniska tangentbord är awesome. På bild: Steelseries 6gV2, IBM Model M2)