*mobil bild* ser rätt likt ut som förut men xboxet är uppflyttat byrån och "köp" datorn med den röda saken är mobil dockan (egenbyggd i lego) sen om jag behöver så har jag sladd från datan men just i detta nu vet jag inte var den är städade bort den tror jag
Det råder kaos i arbetsrummet. Förr eller senare (förmodligen senare) så ska allt, inklusive tapeterna och golvet, rivas ut för att ersättas med nytt.
Som jag skev så tog jag en Photo Sphere med min telefon, sen la jag på filtret Tiny Planet på bilden för att få den vinkeln istället för ett panorama.
Sista kortet mot högkvarteret i den sålda lägenheten. Om det inte blir ett julkort förstås Cudos Husfoto för sjukt bra bilder!
Det ÄR jäkligt najs också. Det enda dumma är att det kräver sitt grafikkort. Blir rätt tungt att spela i 5670x1200. Väntar på nästa generation grafikkort nu...mitt Radeon 6970 är inte riktigt så bra som jag skulle önska, och jag dessvärre har inte plats för ytterligare ett i burken. Dubbla GTX 670 vore väl ett alternativ, men då väntar jag hellre på nya kort.