Det där stora djuret i stolen kan det nog tänkas att jag pillat på! Den där gubben med en åtta på magen var sjukt fräck btw. Jag kommenterar inte städningen. Får ångest av att vi inte dammsugit på två veckor hemma...
Mycket möjligt knep den sista från DS Gubbarna är riktigt Nice, började med 2st och sen eskalerade det rätt snabbt Sent from my GT-N7105 using Tapatalk HD
kolla vilket rakt rum jag har från vänster: gammal dator används för ladda ner saker på, xbox, min dator: Dell latitude E6420 + skräm: LG Flatron Ips 236. svarta saken framför datorn är: Wacom Bamboo Pen & Touch Small Gen 3. Microsoft tagentbord + mus och steelseries seberia v2, samsung s2, och nexus 7 inte orkat klistra fast listen än :
Jag hade nyligen fått skärmarna när jag tog bilden, därför sitter lapparna kvar på skärmarna och kablarna är fortfarande synliga där nere. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Det är väldigt bekvämt då man alltid har femhundra fönster framme hela tiden. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Skönt... Jag använder min andra skrärm med musik eller liknande(laptop skärmen) ♣ Skrivet via tapatalk med Samsung S2 fylld med jelly beans ♣
Det var inte mycket. Jag brukar ha minst 5 olika program framme på min andra skärm. Jag är sugen på en tredje skärm som jag faktiskt har lite behov av. Men då behöver jag ett till grafikkort. Då rinner det iväg lite. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
En lite bättre bild på hörnan. Tog bilden med min Nexus 4 och HDR aktiverat, för att vara Nexus 4 är jag nöjd med kvalitén på bilden.
Får väl bjussa på något kort ifrån mitt högkvarter på jobbet också. Skickat från min Nexus 4 now Free
Här finns det bara kossor att fotografera. Och med kossor menar jag djuren, inget annat. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~