Ser ut som en BenQ, tror jag. Hade en sån på jobbet innan någon hällde kaffe över den. http://www.amazon.com/dp/B002VMDN0Y/?tag=swedroid-20
Ny lägenhet och ett alldeles eget rum ha burken i, skönt att slippa ha den i vardagsrummet. Skrivbord ska köpas nytt inom kort och även en hurts eller annan typ av förvaring. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Mac mini server köres på projektorn mot en duk på 137 tum i min påbörjade bio nere i gillestugan. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Men fy vad rörigt hur många kontroller ligger det på bordet tio??? Skickat från min iPhone med Tapatalk
Här är min skönhet.. Nyss uppgraderat med ett mekaniskt tangentbord samt musmatta Och en usb 3 hubb ska beställas idag
Klart som fan att det är rörigt. 6 fjärrkontroller inklusive kontroll till belysning, 1 handkontroll xbox 360,tangentbord och mus. Håller på att göra ett biorum och är inte klar på långa vägar. Allt är bara kopplat för att se att allt funkar och se vart allt ska placeras innan jag ger mej på inredningen. Har dåligt med tid nu under sommaren men i höst ska det bli lite känsla av biosalong av det hela och prylarna ska styras från multifjärr som inte är uppackad än. Blir bra i slutändan ska du se. [emoji2] Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
En hygienisk mardröm men vad man än söker är svaret alltid "på skrivbordet". Jag har aldrig kollat in den här tråden och slogs av hur kliniskt det var på alla bilder, så tittade jag på mitt skrivbord och tänkte, det här måste delas. Det enda som är arrangerat på bilden är kaffemuggen, annars en ögonblicksbild vilken som helst.