Nice Haha det ser ut som den håller samma standard som på min gamla G3 Varken buu eller bää När man är van vid att front-kameran brukar suga jämfört mot bak
Ja frontkameran håller verkligen inte samma klass som bakre. Tur man inte är en selfienörd Men oh my så nöjd jag är med bakre! Men alltså jag tycker bilderna har för mycket efterbearbning om man zoomar in. Detaljer smetas ut tyvärr. Min LG V10 tar mer detaljerade bilder om än "blekare". Men bilderna i helhet när man tittar på dem ser fantastiskt bra ut för det mesta. Bra färger etc.
Frontkameran använder jag typ till messenger och inte mycket mer än så :/ Zooma in i bilder gör jag sällan, det är trots allt en mobilkamera. Men tittar man på bilder från en G5 på en OLED, så blir bilderna riktig bra faktiskt emot datorskärmen eller sin gamla tv. Få ut bilderna i 4k gör mycket mot Fullhd.
Fråga mig inte om breven! Haha. Hon älskar att ligga på papper så jag har låtit skiten ligga kvar där.
Det verkar som om vissa bilder har en otrolig detaljrikedom och kvalitet, medan vissa har förvånansvärt halvdan kvalitet. De flesta av bilderna verkar vara ljusår bättre än min Samsung S7a, speciellt de som är tagna i bra ljus, men bildexemplen tagna inomhus tyckte jag allt annat än bra. Tänker på bilderna tagna på lampan på bordet och blomman. Är det sådan stor spridning mellan kvaliteten på bilderna?
DÅ förstår jag. Är det någon som kan berätta lite om bildstabiliseringen vid filmning? G4 hade en bildstabilisering som orsakade en extrem "jelloeffekt", vilken ofta i princip förstörde resultatet. Det var anledningen till varför jag lockades till att köpa en S7, men har nu LG fått till det så går jag nog tillbaks till LG då jag saknar detaljrikedomen...