Citerar mig själv här... Ingen som har några upplevelser hur OIS fungerar? Svajande jelloeffekt? Ryckigt?
Har sökt på youtube, men det verkar vara samma fenomen som när jag synade recensionerna innan jag köpte G4an, ingen vidrör riktigt ämnet. De talade om allt möjligt annat utom just jelloeffekten, det blev istället en het grej när telefonen sålts ett tag...
Hm kolla Pocketnow recension av kameran, vill minnas att de pratade om det. Kan ha blandat ihop med någon annan också. View: https://youtu.be/MWxa0N-7EXo
Otroligt nöjd med kameran. Samt att frontkameran är inte så dålig trots allt ändå ute i solen. Inne i soffan är den absolut inte den bästa, men funkar för att skicka någon ful bild
Snygga bilder. Men vilken mobil har du tagit dom med? Du had laddat upp samma bilder inne på samsung s8 delen?
Tror det är med S8'an helt ärligt.. Insåg det långt efter jag lagt upp dom här med tar så jävla mycket bilder ibland så man tappar kollen hahaa Hade ju S8'an först, hittade bilderna efter jag sålt den och bytt till G6. Tog för givet att dem var tagna med G6'an då och hade inte en tanke på att dom hade förts över från min S8 Hittade dom igen när jag sålde G6'n på datorn som säkerhetskopia från S8'n hahaha
Jobbade lite i trädgården idag och passade på att ta ett par bilder, båda i autoläget. Detta var två spontanbilder och jag tycker allt G6:an levererade bra.