Bilhållare till HTC DHD

Diskussion i 'Desire HD' startad av BGson, 22 dec 2010.

1. jungbark

jungbark Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sitter telefonen bra på Clingo-hållaren? Tänker mest på kameran som sticker ut.

2. DorianGrey

DorianGrey Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Det e faktiskt inga problem. "klister"-ytan sträcker sig inte hela vägen upp till kameran. Mobilen sitter som sten & den verkar inte vrida ned sig av vikten heller. Det enda som är är att armen är lite svajig, men det kommer den nog vara på alla hållare med arm...

3. jungbark

jungbark Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fasen vad bra! Täcker den hela stycket med kloster? Eller blir det kloster över som syns under telen?

4. DorianGrey

DorianGrey Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Det e inget klister som sticker ut, hela telefonen täcker klistret.
    Jag e helnöjd.

5. Fredsgatan

Fredsgatan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Finns det NÅGON som har hittat en bra bilhållare för Desire HD som har inbyggd FM-sändare, eller bäst av allt som även tar ljudet via Micro-USB'n alterternativt har en kontakt för ljudet. Vart det rörigt? :)

Jag vill att min bilhållare ska även slänga vidare ljudet till bilstereon nämligen. Har en Audi S4 årsmodell 06, något år innan de började ta emot musiken via Blåtand. :(

6. inact_0050

inact_0050 Guest

Till att börja med så strunta i FM-sändaren. Den har alldeles för dålig kvalitet.
    Det bästa vore ju om du hade en AUX-ingång i bilen så att du kunde koppla mobilen direkt dit. Om du inte har det så finns det ändå lösningar. Den bästa enligt mitt tycke kommer från Kenwood och heter KOS-A210. Den göms bakom instrumentbrädan och kopplas in till radio i bilen. Det är i princip en FM-sändare fast med sladd. Det är mycket högre kvalitet än en vanlig FM-sändare. Kenwood har även något som heter KCA-BT200 som gör att du kan streame ljudet via bluetooth.