själv fick jag 2 frys och en bluescreen på jobbet på windows 7 med nya betan.. kändes lite sådär tror jag återgår till min egna gamla hederliga owncloud.. då vet man var filerna hamnar oxå.
jag hade oxå ltie problem först men det redde ut sig lite halvmagiskt.. tills allt sket sig nu då jag ska testa lite mera och se om det är värt att köra det är ju en sjysst idé men samtidigt inte helt smidig för mig ännu som är van att kunna synca alla mina devicer hemma på mitt egna lilla "cloud"....
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Självklart inte det har jag absolut förståelse för. Jag tar det piano
Lyckades lägga en mapp på min extena hårddisk nu som jag cloudifyade, men när jag försökte flytta över filer där så stod det att där inte var plats. Vilket där inte är på min hårddisk, men det skulle väl hamna i molnet?
Detta vore riktigt kul att prova. Om någon har en invite och vill dela med sig till mig tar jag tacksamt emot med väldigt öppna armar!
Är det någon som fått det att fungera så de kan spara filer i Bitcasa-mappen fast hårddisken är full?
https://portal.bitcasa.com/invited/251d053853c947af890c8b5667b1845c/ Här har ni nästan oändligt med inviter.
Säkert inte bara jag, men nu hatt jag tydligen blivit "utvald" så att jag kan skicka hur många invites jag vill. Ni som vill ha, skicka mail. Sent from my LG-P990 using Tapatalk EDIT: Fortfarande bara fem invites :S